Offred Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Hei! jeg pleier og ha full kontroll på julegavene, somregel veldig tidlig! Men i år har jeg ikke peiling! Ingen idè om hva jeg skal gi hverken foreldre,søsken og veninner:) kom gjerne med tips og råd om hva du skal gi, til inspirasjon for oss som ikke har noen plan enda:)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tror pappa får en sodastream, så slipper han å kjøpe farris osv til hjemmekontoret som han har blitt så glad i😅 Anonymkode: aaa38...093
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg er ikke godt i gang enda, og jeg pleier være det 🙈 Men søsteren min og mann får kurv med diverse spiselig og drikke, noe kaffe/te, snacks, lys og såper. Resten aner jeg ikke enda. Tips til jente 13 og gutt 9 mottas 😄 Anonymkode: d3aac...5d6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Fellesgave til familien: Escape Room Det er vel det eneste jeg har funnet ut så langt. Anonymkode: b5f47...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Stemor og søsteren min får noe fra Rituals tenker jeg. En venn får chiliolje. Tror to av venninnene mine får hjemmelagede chocolate chip cookies eller hjemmelagede karameller eller noe. Barnet mitt får masse lego. Så har jeg to igjen, min bror og min far. Der sliter jeg ennå. Anonymkode: 30916...e34
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Har en isglad lillesøster som stuper i mor sin lommebok hver gang hun hører isbilen og springer ut døra, så hun får gavekort til isbilen 😂 Bruttern får Psn kort så han kan kjøpe hva han vil av spill til playstationen sin. Pus får som vanlig en stor catnip ball å chille med på julaften. Ellers er det leker og diverse til slekt ++ Anonymkode: 2c7b1...6fb
Mooza Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg har mange tantebarn. Som regel har jeg vært så opptatt av jobb og så stresset at jeg alltid gir penger. Jeg sender pengene i god tid til foreldre og ber dem kjøpe noe til sine barn fra meg. Eventuelt kjøpe dyrere gave fra seg selv... Jeg bare orker ikke. Søsken får konsertbilletter eller gavekort til vin. Sånn- ferdig. Så har jeg mine døtre og mannen min. Det er styr nok for meg, og der må det være perfekt sånn at alle blir glade. Foreldrene mine kjøper jeg mat til i år. Lagringsost og gode sånne rødvinspølser og keramikkform til osten slik at de kan steke den, og gjerne noe god honning til osten. De har alt- så jeg gir opp. Mat er kjekt. I fjor ga jeg bøker på ting jeg visste de var interessert i. Det var en slager. Mulig at jeg gjør det i år og.- Mannen tar hånd om sin slekt.
Lea Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg tror de fleste skal få gavekort eller penger til jul.🙂
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Geit i Afrika. Anonymkode: 41592...dae
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Tantabarn: øredobber, gøy sjokolade, nike t-skjorter, harry potter magic book, frost kjole, nike genser og fotoapperat. Mor, vurderer i phone, vin, gode sokker og litt andre klær, god fuktighetskrem og vin Bror m famile, vin&sjokolade, mulig ekslusive produkter fra oliven eget barn, en del penger, snacks, klær( ny jakke) fyrverkeri, mulig en mini frys m.m Anonymkode: bb1d1...dc8
Offred Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror pappa får en sodastream, så slipper han å kjøpe farris osv til hjemmekontoret som han har blitt så glad i😅 Anonymkode: aaa38...093 Tips til noen hvis de skal kjøpe sodastream smaker til noen i julegave, denne uka skal europris ha 6 stk for 299:) til vanligvis koster 1 stk 99 kroner 😎
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 Mamma: Eva solo termo-/kaffekanne, muligens noe broderi fra meg og muligens noe annet. Bror: 2 t-skjorter, enten fra New Yorker eller/og fra Sports Outlet. Pappa: brødrister. Søster: gjenbrukbare lokk i silikon. De tåler oppvaskmaskin. Er ment i stedet for plastfolie oppå restemat. Blir kanskje også sånne «planker» man kan ha på sofalenene sine der man kan sette kopper med drikke oppå. Mormor: ullklær. Usikker på resten. Anonymkode: 29d50...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå