Gå til innhold

Hvordan klarer homofile menn å gifte seg med kvinner og lage barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer de å lage barn? Det er som om jeg som heterofil mann skulle hatt sex med en mann. Jeg hadde aldri fått den opp,

Anonymkode: ea1c4...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd veldig hardt å få det til da?

• Liker 4
Skrevet

De er vel bifil i starten, men lærer å kjenne seg selv med årene og finner ut at de ønsker å leve som homofil. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Mange vil sikkert ikke være homofil, de tror ikke det er sant og kjører på med et vanlig a4-liv. Mentalt blokke ut sex.

Kjenner en filipinsk dame som er lesbisk, jobbet som au pair i norge i mange år, og var i mange forhold med damer. vi var mye på fest i lag før, hun dro damer gitt! men så trivdes hun godt her i norge, og foreldrene er hyper-religiøse ( katolikker), så de ville at hun skulle stifte familie, hun begynte å nærme seg 30.
Så hun fant en hyggelig fyr, har barn med han, og et godt ekteskap. Men jeg og venninnene hennes har sverget på at ingen skal få vite at hun er lesbisk, for da mister hun familien i filippinene...hun bare mentalt blokker ut sex. han bryr seg ikke så mye om at det er lite sex, hun er en good housewife..

Skrevet

Det synes jeg også er rart. Jeg er homofil og damer tenner ikke på noen måte. Skulle ønske de gjorde det, hadde gjort mange ting mye enklere...

Anonymkode: 43f3a...d57

Skrevet (endret)

Mange homofile har en fortid som heterofile. De har ligget med kvinner før de fant ut at de var homofile. Menn er jo ikke akkurat veldig kjent for å henge seg opp i følelser? Noen mindre romantisk gruppe enn homofile menn finnes knapt.

Og hvem sier de har sex med kvinner? Kanskje de bruker den samme metoden som enkelt oppdrettere. En slags svær sprøyte :)

Endret av Michaelhe
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan klarer de å lage barn? Det er som om jeg som heterofil mann skulle hatt sex med en mann. Jeg hadde aldri fått den opp,

Anonymkode: ea1c4...721

Vi har jo mange homofile som har fått barn - Finn Schjøll, Stein Erik Hagen og flere. Stein Erik Hagen fikk til og med barn med to forskjellige damer. Hvordan de får de til på den naturlige måten aner jeg ikke 😊

Anonymkode: 44af8...4cb

Skrevet

Homofile menn har greid å gjøre kvinner gravid gjennom historien-

Jeg har en kamerat som er homo som hadde sex med en dame. De bare prata sammen og hun spurte om han ville prøve å pule, og han sa ja. Liker fremdeles menn, men han fikk det til. 

Men om de begge vet at han er homo og målet er å lage baby, så MÅ man ikke stikke penis inn i vagina. Man kan også bare runke og gi sperm til henne. Hun kan få det inn selv med en sprøyte eller noe.

Anonymkode: ad578...671

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...