Gå til innhold

Jeg er stor nok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leser litt her på kvinneguiden en gang i blandt, og syns det er veldig ok, på mange måter.

Det jeg syns er både dumt, trist og rart, er at mange ( spesielt mannfolk ) er så ekstremt bekymret når det gjelder størrelsen på pikken sin.

Jeg skjønner at det kan være leit for de som har veldig små.

Men det som er idiotisk, er at det virker som så veldig mange bekymrer seg for dette enda de har helt vanlige størrelser.

Man leser jo stadig vekk om folk som betegner sine helt vanlige pikker som små.

f.eks, så leste jeg et eller annet sted her i stad om en som betegnet pikken som liten, og den var 16cm lang, og 12cm i omkrets.

Det kan virke som om mange ikke forstår hva ordet gjennonsnitt betyr.

Problemet til folk ligger nok i disse tilfeller på et annet plan enn størrelsen på pikken.

Jeg selv er en 47år gammel kar, som er 194cm høy, og veier 94kg.

Man skulle da kanskje tro at jeg har en voldsomt diger en , men det har jeg vel ikke.

Min er 16cm lang, og omkretsen er 12cm. ( temmelig gjennomsnittlig )

Jeg har aldri selv noen gang tenkt at den er liten. Og jeg har aldri opplevd at noen andre har syns den har vært liten heller.

Tvert i mot, så syns jeg selv, og også de jeg har vært sammen med , at den har vært helt fin.

Jeg er gift, og har vært det i mange år.

Min kone får nesten alltid orgasme når vi har sex.

Også ved penetrering. Riktignok da bare ved misjonærstillingen.

Så til alle her:

Ikke lag noe problem av at pikken deres ( eller samboeren deres ) er for liten.

Og spesielt ikke når den er helt normal.

Hilsen en lang kar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så synes jeg 'size matters'. Langt fra det viktigste, men erfaringene jeg har hatt er at en stor er bedre enn en liten. Men om man har en stor, må man jo likevel vite hvordan man tilfredstiller en kvinne.

Men det er synd at så mange menn er opptatt av dette. Man har jo hva man har, og om man er liten, så kan man jo fortsatt gjøre det godt for jenta si.

Ingenting er så usexy som menn uten selvtillit!

Skrevet
Personlig så synes jeg 'size matters'. Langt fra det viktigste, men erfaringene jeg har hatt er at en stor er bedre enn en liten. Men om man har en stor, må man jo likevel vite hvordan man tilfredstiller en kvinne.

Men bør den være størst mulig?

De aller fleste er jo gjennomsnittlige +/-, så har man et fåtall som er enten veldig små eller veldig store.

Skrevet

Flott sagt trådstarter!

Det viktigste er, når alt kommer til alt, mannen pikken sitter fast på!

Skrevet
Men bør den være størst mulig?

De aller fleste er jo gjennomsnittlige +/-, så har man et fåtall som er enten veldig små eller veldig store.

Ja, de aller fleste er nok rundt gjennomsnittet. Jeg har vel hatt et par som har vært veldig store, og en som var det man vil kalle liten. Altfor stor vil nok ha sine ulemper, men det har jeg aldri opplevd, og vil vel eller aldri gjøre det - heldigvis :)

Skrevet (endret)

det kan være jævlig stress å ha stor også

Endret av lurven
Gjest Paradokset
Skrevet

Som over gjennomsnittlig utstyrt må jeg si meg å være priveligert. Alle kommentarer jeg har fått med hensyn til størrelse har vært positive - om det er noen som har mislikt det så har jeg i alle fall ikke fått høre det.

Den eneste ulempen er at det er mer eller mindre håpløst å ta seg en "kjappis".

Men som hovedinnlegget påpeker så er det veldig mange som er bekymret for å være for små når de er helt vanlige. Sånn som det er nå så skjønner jeg virkelig at de som har lite utstyr(reelt) kan slite med selvtilliten.

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke størrelsen er så viktig jeg da. Er hvordan den brukes som betyr noe ;)

Endret av Fairy
Skrevet

klapp klapp for trådstarter :klappe:

men det er ikke alltid størst er best... jeg liker ikke de som er over gjennomsnittet

Skrevet

Men det er synd at så mange menn er opptatt av dette. Man har jo hva man har, og om man er liten, så kan man jo fortsatt gjøre det godt for jenta si.

Ingenting er så usexy som menn uten selvtillit!

Enig med deg!

Jeg ønsker ikke å såre noen menn, men jeg vil for egen del være øærlig å si at jeg styrer unna menn med små peniser. Jeg har rett og slett ingen glede av dem.

Jeg trives best med store peniser og menn med mye selvtillit som i tillegg vet å tilfredsstille en kvinne. :)

Skrevet

Menn flest er da store nok og kvinner flest er da også trange nok. Skal vi gå rundt og alltid ha det så trangt at ting revner eller at det oppstår gressbrann på grunn av friksjonen da?

Jeg var ikke opptatt av dette med størrelsen før jeg traff min andre kjæreste, eller ei som jeg trodde skulle bli min kjæreste. Første gangen vi skulle ha sex ble hun skuffet over størrelsen på penisen min. Hun sa rett ut at den var for liten. Det hele ble veldig pinlig, men hun ville at jeg skulle tilfredsstille henne med fingre og tunge istedet. Sjokket hos meg var derfor stort da jeg etter litt tjafsing fikk hele hånda inn til håndleddet. Du kan tro det var ei som ble forbanna da jeg sa "men faen, du sier jeg er for liten, du kan jo få en fot inn i det krateret her". Det ble ikke noe mer mellom oss.

Dagen etter målte jeg og fant ut at penisen min er litt over 20 cm i lengde og 15 cm i omkrets. Etter det har jeg gitt blanke i å tenke over dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...