Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Baby har nettopp lært å reise seg, så hver gang jeg legger ham er det rett opp med en gang. Klarer ikke legge seg ned, og blir bare oppkavet og lei hvis jeg går ut av rommet. Noen tips? Hvor lenge varte dette for de av dere som har opplevd det?

Anonymkode: 90db4...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og antall måneder på babyen er...?

Anonymkode: d6056...77d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og antall måneder på babyen er...?

Anonymkode: d6056...77d

Snart 7 måneder.

Skrevet

Det går over. Eneste jeg har å si. Man må bare stå i det, og det er sykt frustrerende - men det er jo kjekt at babyer utvikler seg! 

Anonymkode: 3678c...3f5

• Liker 1
Skrevet

Min gjør også det, blir åtte måneder om et par dager :) det går over. Bare gå inn og legg ned igjen, stå i det og plutselig en dag så har babyen din sluttet med det. Du kan også kjøpe nattpose, litt vanskeligere å reise seg opp i den, men ikke umulig. 

Anonymkode: b517c...b05

• Liker 1
Skrevet

Sånn var det her for hver nye motoriske ting. Opp på alle fire, opp å sitte, opp og stå. Og blir frustrert fordi selvfølgelig klarer hun da ikke å sovne. Det går over tilslutt, er alt jeg kan si. Husker ikke helt når, men hun har i alle fall sluttet nå som hun er to 🤣

Anonymkode: 28de7...262

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar, hadde håpet noen her inne hadde en magisk løsning, men får vel bare håpe det ikke varer så lenge da 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min gjør også det, blir åtte måneder om et par dager :) det går over. Bare gå inn og legg ned igjen, stå i det og plutselig en dag så har babyen din sluttet med det. Du kan også kjøpe nattpose, litt vanskeligere å reise seg opp i den, men ikke umulig. 

Anonymkode: 

Har prøvd pose, han klarer fint å reise seg med den også 🙃 Men takk for forslag!

Skrevet

Her er baby snart 1 år, men han har reist seg i senga siden han var 8 mnd.

Det er to ting vi har vekslet mellom å gjøre når babyen reiser seg opp.

Vi prøver alltid å legge baby ned igjen først og holder en hånd på han. Prøvet å få han til å roe seg ned, og sovne på det måten. Evt så synger vi/nynner litt samtidig. Ofte må vi gå flere runder før vi får det til.

Men, hvis dette Ikke fører fram innen kort tid, så tar vi han heller opp. Vi forsøker da å bysse litt i armene, og så legger han ned igjen.

Hvis ikke noe av dette fungerer, så tar vi han med til senga vår, så sovner han raskt på armen isteden som regel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...