Gå til innhold

Klær når man er syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på når dere er syke typ influensa? Dette er de eneste gangene jeg angerer på at jeg ikke eier koseklær

Anonymkode: b00a5...37e

Videoannonse
Annonse
Gjest Loublover
Skrevet

Når jeg er syk tar jeg på meg de mykeste og mest stretchy jeansene jeg har,  da er det ikke godt med noe som strammer så veldig. Og de føles nesten som joggebukser😊

Skrevet

Jeans, casual skjorte. Kanskje en bolero.

Anonymkode: 910cc...297

• Liker 1
Skrevet

Da er det bomullsjoggedress og gjerne lange leggvarmere opp til knærne over buksa og sokkene. Eventuelt hettegenser istedenfor genser.

Anonymkode: a3dfc...c3a

• Liker 1
Skrevet

Har ikke så mye koseklær selv, blir gjerne strømpebukse/stillongs/longs i ull eller bomull avhengig av om jeg fryser eller er febervarm. Myk topp/genser, ullskjorte, sånn alt etter formen.

Anonymkode: a668e...fdd

Skrevet

TSkjorte og truser 

Anonymkode: f8561...812

• Liker 2
Skrevet

Hvem har ikke koseklær? Ikke engang en pysj? 

Anonymkode: e99c7...535

• Liker 14
Skrevet (endret)

Varm srømpebukse og T-skjorte. Men nesten glemt hvordan det var. Ikke vært syk siden godt før covid. 

Endret av Morpheus
Skriveleif
  • Liker 2
Skrevet

Pysjamasen eller typisk tights og lang genser

Skrevet

Hvis jeg er syk trenger jeg ikke klær, for da ligger jeg i senga.

Anonymkode: 6d620...00c

• Liker 4
Skrevet

Pysj, eller ledig joggebukse. Helst ikke for varmt stoff, gjerne bomull. Og t-skjorte i bomull. Helst en stor en. 

• Liker 1
Skrevet

Tighst, T-skjorte og hoodie, eller joggebukse. Når jeg føler meg litt piggere: tights! Da kan en iallfall åpne for muligheten til å,rusle en tur eller bevege litt på seg. Går jeg rundt i pysj blir jeg liksom litt «ekstra» sjuk og,oppfører meg automatisk mer som en pasient

Skrevet

Går generelt i pysj når jeg er hjemme, syk som frisk. Går ikke i klær som jeans og finere topper hjemme. Da er alt fritt og løst.

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg har noen haremsbukser hvor strikken er så gåen at det ikke er helt trygt å gå med de utenfor huset🤩 

Ellers er jeg litt svak for å stjele mannens største hettegensere når jeg synes synd på meg selv😅🙈

Skrevet

Pysjamas eller rett og slett kose tights som ikke er for stram og hoodis. Nå er jeg syk også. To i husstanden også. Har heldigvis, bank i bordet - ikke vært alvorlig syk siden februar 2020. Først nå jeg er blitt dårlig. Når covid roer seg, og de andre sykdommene dominerer igjen blir jeg typisk nok syk 😝… standard - samme med svineinfluensa - slapp unna den, men fikk alt annet 😝

Anonymkode: ba4c3...948

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Joggebukse eller pysjbukse og hettegenser. 

Skrevet

Ullundertøy😍

Anonymkode: 92e12...cde

• Liker 2
Skrevet

Hjemmeklær som for meg er koseklær er t-skjorte/genser og tights. :jepp:

Skrevet

Pysj og morgenkåpe, joggebukse og genser eller t-shirt. 

Anonymkode: b7905...745

Skrevet

Kommer an på om jeg føler meg varm eller kald.

Pysjbukse, joggebukse eller kose-ullbukse. Singlet, hettegenser eller microfleece.

Går aldri i "vanlige" klær hjemme uansett, så har godt utvalg av koseklær. Eneste forskjellen når jeg er syk er at jeg skifter oftere, siden jeg ofte svetter mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...