Gå til innhold

Får ikke orgasme sammen med han

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 20 årene har jeg alltid fått en eller flere orgasmer ved sex, og da mener jeg alltid. Har ikke han klart å få meg til topps, før eller etter seg selv, så har jeg hjulpet. For ikke så lenge siden traff jeg en utrolig sjarmerende, morsom og kjekk mann som jeg etter hvert havnet i seng med. Fysisk har han alt jeg begjærer, men jeg klarer ikke få orgasme sammen med han. Han var tålmodig, og ikke minst utholdende🤩 i tillegg til at jeg brukte alle mine knep, men det gikk ikke. Bokstavelig talt, det gikk ikke verken den ene eller andre gangen. 

Er det noen som har noen erfaringer å dele? Er det bare for meg å gi opp for å gå videre til en annen? Kanskje passer vi ikke sammen seksuelt, og om vi etter hvert skulle klare å tvinge frem et klimaks vil det alltid være noe vi må jobbe med? Skjønner ingen ting, for jeg blir utrolig kåt på han😋

Anonymkode: f6485...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykisk

Anonymkode: 21b84...69b

• Liker 1
Skrevet

Slutt å stress om det, omstilling til en ny partner kan ta tid. Et tips er å ha sexkvelder der målet er ikke å få orgasme, for noen av dere, men kun å utforske, pirre hverandre, og lære hverandre å kjenne, prøv å tøye det så lenge som mulig. Tro meg, det løser seg 😉

Anonymkode: c119f...7d5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...