AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Noen andre som hadde veldig frustrerte babyer rundt 5-6 måneders alder? Noen tanker om hvorfor og hva man kan gjøre for å lette på frustrasjonen? Skjer mye i forbindelse med magetrening og ja virker bare litt frustrert om dagen generelt. Føler meg mislykket og klarer ikke knekke koden på hva jeg kan gjøre for å minske frustrasjonen. Gjør det jeg alltid har gjort, mye bæring, turer ut ( som roer han, men kan jo ikke gjøre det hele dagen og nå er det pøsregn) nærhet, karaoke, vise bøker, leker, baby hele dagen. Men han virker ikke helt fornøyd... Anonymkode: 56943...63b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Trasig når det står på! Her var det litt sånn stemning innimellom. Det letta veldig da hun begynte å komme seg mer rundt. Først fikk hun dreisen på å rotere, og etterhvert kom hun seg fremover også. Da ble plutselig magetid kjempemoro😁 Anonymkode: 01376...a67
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Noen andre som hadde veldig frustrerte babyer rundt 5-6 måneders alder? Noen tanker om hvorfor og hva man kan gjøre for å lette på frustrasjonen? Skjer mye i forbindelse med magetrening og ja virker bare litt frustrert om dagen generelt. Føler meg mislykket og klarer ikke knekke koden på hva jeg kan gjøre for å minske frustrasjonen. Gjør det jeg alltid har gjort, mye bæring, turer ut ( som roer han, men kan jo ikke gjøre det hele dagen og nå er det pøsregn) nærhet, karaoke, vise bøker, leker, baby hele dagen. Men han virker ikke helt fornøyd... Anonymkode: 56943...63b Baby er sur for den vil mer enn den klarer. Det går over. Så begynner det igjen. Welcome to mom life. Anonymkode: a3398...394 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Var sånn her en periode også. Han rullet seg over på magen, ble sliten og sint. Jeg rullet han over på ryggen. 2 sekunder senere var han over på magen igjen. Sånn gikk det noen uker. Så plutselig er det over. Før det er noe annet som gir frustrasjon 😅 Anonymkode: 7feab...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som hadde veldig frustrerte babyer rundt 5-6 måneders alder? Noen tanker om hvorfor og hva man kan gjøre for å lette på frustrasjonen? Skjer mye i forbindelse med magetrening og ja virker bare litt frustrert om dagen generelt. Føler meg mislykket og klarer ikke knekke koden på hva jeg kan gjøre for å minske frustrasjonen. Gjør det jeg alltid har gjort, mye bæring, turer ut ( som roer han, men kan jo ikke gjøre det hele dagen og nå er det pøsregn) nærhet, karaoke, vise bøker, leker, baby hele dagen. Men han virker ikke helt fornøyd... Anonymkode: 56943...63b Hvorfor føler du deg mislykket fordi babyen har et annet følelsesuttrykk enn deg og at den åpenbart viser frustrasjon? Det skal du være takknemlig for! Babyer har egen personlighet og er ikke små smiledukker Skjerpings! Anonymkode: 0e558...1c5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor føler du deg mislykket fordi babyen har et annet følelsesuttrykk enn deg og at den åpenbart viser frustrasjon? Det skal du være takknemlig for! Babyer har egen personlighet og er ikke små smiledukker Skjerpings! Anonymkode: 0e558...1c5 Fordi jeg føler jeg ikke klarer å gjøre dagen bedre for han. Handler ikke om meg, jeg står på pinne for han døgnet rundt med glede. Jeg forventer ikke at han er glad hele tiden, men han har vært veldig fornøyd lenge nå og så synes jeg han virker veldig frustrert om dagen. Ville derfor høre her om andre opplevde det samme rundt den alderen for å avdekke om dette var normalt eller om det kunne være noe som plaget han. Nå utfra det folk skriver virker dette normalt og da får jeg bare støtte han gjennom det. Var kun godt ment for babyen min som jeg setter før alt. Anonymkode: 56943...63b 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var sånn her en periode også. Han rullet seg over på magen, ble sliten og sint. Jeg rullet han over på ryggen. 2 sekunder senere var han over på magen igjen. Sånn gikk det noen uker. Så plutselig er det over. Før det er noe annet som gir frustrasjon 😅 Anonymkode: 7feab...3a8 Ha ha det høres helt likt ut. Blir såå frustrert når han kommer seg på magen, så ruller han tilbake. Rett tilbake igjen på magen og like sur. Prøver rulle slik alle steder han kan, på gulvet, i sengen, i sofakroken. Virker som en besettelse. Må bære han mye for å få han ut av transen på en måte. Det er utrolig komisk men ufattelig slitsomt også. Må snu han tilbake sikkert 500+ ganger per dag🤭 Anonymkode: 56943...63b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ha ha det høres helt likt ut. Blir såå frustrert når han kommer seg på magen, så ruller han tilbake. Rett tilbake igjen på magen og like sur. Prøver rulle slik alle steder han kan, på gulvet, i sengen, i sofakroken. Virker som en besettelse. Må bære han mye for å få han ut av transen på en måte. Det er utrolig komisk men ufattelig slitsomt også. Må snu han tilbake sikkert 500+ ganger per dag🤭 Anonymkode: 56943...63b Han trener😁 Snart blir han flink nok til å snu seg tilbake selv. Anonymkode: 01376...a67
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Baby er sur for den vil mer enn den klarer. Det går over. Så begynner det igjen. Welcome to mom life. Anonymkode: a3398...394 Kjenner igjen den, pjokken min var kjempesint fordi han ikke klarte å rulle i en alder av 1 mnd.😂 nå når han er 3 mnd. er han irritert fordi han ikke klarer å gå😅 Anonymkode: d1b9b...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå