AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Som tittelen sier så ønsker jeg forslag til hvordan jeg kan ta iniativ til sex uten at det blir for mye. Jeg er ikke typen til å snakke skittent osv for jeg henger meg bare oppi hvor dum jeg høres ut. Så trenger noen forslag til noe sexy som ikke krever at jeg har god selvtillit hvis det gir mening 😅 Har snakket litt med typen om det men han er ikke ekstremt hjelpsom. Han vil vell aller helst at jeg tar styring men jeg er ikke helt der ennå at jeg tørr å ta helt av. Må bygge meg oppover. Anonymkode: 9db31...ddb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Ts her igjen. Vil bare legge til at jeg føler jeg har prøvd men de hinte e mine har vært så vage at han rett og slett ikke legger merke til det. Det eller så har jeg vært så uheldig at han ikke har vært i humør for det der og da. Noe som er helt ok, men kan være litt demotiverende når man syns det generelt er vanskelig å ta initiativ. MEN uansett... Ønsker å gjøre det bedre i hvert fall 👍 Anonymkode: 9db31...ddb
Doktor Dyregod Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Den der er litt lei se. Det er egentlig bare en ting som er greia her. Det er å kvinne seg opp og hoppe i det. Å bygge seg opp på den måten er et evighetsprosjekt. Det letteste er nok å bare å gripe det du ønsker. Bokstavelig ment. Noen griper dagen og du kan gripe staken. Trenger ikke øyekontakt eller å si noe. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Menn elsker kvinner som er rett på s(t)aken. Og om vi ikke er helt i humør for det, blir vi det i løpet av et nanosekund! Overrask han med å gå rett på sak. Ta tak i genseren hans og dra han mot deg. Legg en finger over leppene hans så han skjønner at han skal ikke si noe, men bare gjøre som du bestemmer. Dra han med på soverommet, eller i dusjen eller på sofaen, eller kjøkkenbenken for den saks skyld, bare fantasien som setter begrensninger. Så er det bare styre det i ditt eget tempo som du er komfortabel med, eller om du vil at han skal ta over styringa etter at du har tatt initiativet. Håper du finner noe som funker for deg, og dere. Alle er foskjellig så noen fasit finnes ikke. Må bare prøve deg frem. Sex er jo voksnes måte å leke på, så la det være rom for at det skal være litt gøy. Tror mange, spesielt kvinner, tar dette med sex for blodig alvor. Enig med doktor dyregod. Senk skuldrene, å bare å hoppe i det. Mann 42. Anonymkode: b6e80...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Det jeg pleier å ha stor suksess med er å begynne å ta på han mens vi koser i sofaen, gjerne mens jeg ligger med hodet i fanget hans. Da er veien kort til oralsex når jeg merker at han begynner å bli hard, og da går resten av seg selv. Har aldri opplevd at han "ikke er i humør" med den fremgangsmåten. Anonymkode: 1ce01...494
Gjest Elder Millennial Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Mens du kysser han smyger du hånden litt ned i buksen tar tak i bukselinningen/beltet og drar han nærmere inntil deg, så er det bare å se han i øynene og smile. Han har sikkert ikke noe imot at du drar han etter bukselinningen helt inn i senga☺️
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det jeg pleier å ha stor suksess med er å begynne å ta på han mens vi koser i sofaen, gjerne mens jeg ligger med hodet i fanget hans. Da er veien kort til oralsex når jeg merker at han begynner å bli hard, og da går resten av seg selv. Har aldri opplevd at han "ikke er i humør" med den fremgangsmåten. Anonymkode: 1ce01...494 Kan du sende den oppskriften til min samboer? Anonymkode: b6e80...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Synes du det er vanskelig å ta initiativ til all fysisk kontakt eller bare sex? Hadde det gått an å spørre om han vil kose litt også ta det derfra? Jeg synes også det blir litt kleint med dirty talk så det gjør jeg ikke. Noen ganger spør jeg rett ut om han er hypp, andre ganger kan jeg kysse eller ta på han. Ofte får jeg ja, iblant får jeg nei. Og sånn er det Forstår at det er kjipt å få nei hvis du har liksom kvinnet deg opp til å ta initiativ, men prøv å ikke gjøre så big deal utav det. Et annet alternativ er å avtale et tegn som betyr en invitasjon🤷♀️ Hva det skal være må dere finne ut. Kysse han i nakken, for eksempel? Anonymkode: 823bb...2a8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 Jeg setter meg på kjøkkenbenken med kort kjole på. Sprer bena litt og har ikke truse under 😉 Eller gnir romma mot ham hvis han står oppe.. Det å komme ut fra dusjen i et håndkle jeg så åpner opp har fin effekt. Anonymkode: aacb5...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 Dette er litt på grensa til teit av meg kanskje, men jeg mener også at når han er veldig klar over at du synes det er vanskelig å ta initiativ, så burde han også prøve så godt det går å møte deg når du først gjør det. Selv om man ikke er i humør til sex så blir man jo fort det når man kommer i gang. Mener ikke at han skal gjennomføre om han absolutt ikke har lyst, men litt pliktsex klarer han vel? 😛 Anonymkode: 1ce01...494 1
Gjest Trøst Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dette er litt på grensa til teit av meg kanskje, men jeg mener også at når han er veldig klar over at du synes det er vanskelig å ta initiativ, så burde han også prøve så godt det går å møte deg når du først gjør det. Selv om man ikke er i humør til sex så blir man jo fort det når man kommer i gang. Mener ikke at han skal gjennomføre om han absolutt ikke har lyst, men litt pliktsex klarer han vel? 😛 Anonymkode: 1ce01...494 Ingen burde ha pliktsex uansett hva. Kommer ikke på noe mer destruktivt for sexlivet enn akkurat det.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 Sliter med det samme. Hjalp ikke da kjæresten lo av meg når jeg prøvde meg i begynnelsen og klagde på hvor kåt jeg var. Han vil aldri når jeg tar initiativ. Så jeg venter bare til han vil. Anonymkode: a41a7...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå