Gå til innhold

Svak smerte/murring i eggstokkområdet - mensen eller tidlig symptom på graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest om at svake mensmurringer kan være også et symptom på tidlig graviditet, og litt vondt i magen.

Men finner ikke like mye om svak smerte/murring i eggstokkområdet, eller er det denne typen smerte man mener når det skrives om mensmurring? Jeg er i pp3, og er på ca. 7DPO. Kjente litt smerter nederst i magen i går, tidlig, i 6-tiden, før jeg stod opp. Og i dag mer ømhet eller svak smerte i eggstokkområdet.

Kan det være tegn på graviditet, mensen på vei, eller kanskje jeg bare har veldig sen EL? Ville vært uvanlig for meg i så fall.

Anonymkode: 22942...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre helt umulig for noen som helst å vite. Jeg har alle mulige symptomer i forskjellige grader og variasjoner hver eneste pp, testene forblir dog blendahvite og TR dukker opp som hun skal. 

Når man har så veldig veldig lyst kjenner man også veldig etter og legger merke til alt mulig rart. Forrige syklus la vi ikke inn aksjer rundt EL grunnet mannen var på reise, da hadde jeg ikke ett eneste symptom, fordi da kjente jeg jo heller ikke etter.

Sier ikke at du ikke kan være gravid, det kan godt hende, men symptomer så tidlig er ikke noe å legge vekt på dessverre.

Anonymkode: d9852...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...