Gå til innhold

Hva misliker du mest med folk av ditt eget kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann i 30-årene.

-at menn leser lite skjønnlitteratur ( leser mye selv) skulle ønske jeg kjente flere menn som gjorde det. 

- Alt som har bil og mekking av bil og gjøre. Ikke noe for meg. Men helt greit at folk liker det. 

- menn som går i offerrollen( Incels) , nei feminister har ikke skylden for dine problemer. 

Anonymkode: 36db3...e1e

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame, 30.

- Snikskryting.

- Drama.

- Falskhet.

Anonymkode: f61ca...b86

• Liker 9
Skrevet

Kvinne, 46:

Dramaqueens, dømmende, forutinntatte, trangsynte og lite opptatte av nyhetsbildet, går mye i egne barn og kjendiser. For opptatte av "de nære ting". Mange klager mye uten å være villige til å endre på ting som kunne ha gitt dem bedre livskvalitet.

Anonymkode: b908c...a65

• Liker 7
Skrevet

Kvinne, 33.

- At kvinner tviler for mye på seg selv og sin egen kunnskap.
- At kvinner blir sammen med menn som ikke behandler dem så bra eller som er sosialt mongo.

Jeg frekventerer VELDIG ulike miljøer, da, og det eneste jeg ser gå igjen i alle dem er dette.

Ellers, mer stereotypiske, selv om jeg ikke henger med mange sånne damer, så er det kanskje et mønster i et visst miljø:

- Hjelpeløse kvinner. Man ser de her på kvinneguiden. De har sullet seg opp i noen sosiale vanskeligheter og nå vet de ikke hvordan de skal komme seg ut av dem igjen, selv om ALLE andre ser løsningen.
- Kvinner som bare vil prate om sosiale relasjoner, om kjærester eller vanskelige ting. Mannfolka i sånne miljøer er kanskje litt bedre på å finne på ting sammen, i stedet for å bare prate.

Anonymkode: 38656...ee5

• Liker 13
Skrevet

Når jenter endrer stemme, holdning og interesser totalt bare fordi en mann kom inn døra. Jeg syns det er flaut.

Anonymkode: 1bcea...6d4

• Liker 24
Skrevet

Baksnakking og intrigemaking. Gjett hvilket kjønn jeg er.

Anonymkode: baa74...320

• Liker 7
Skrevet

At så mange kvinner, unge som eldre, finner seg i så forbaska mye tull og latskap fra menn. De dekker over og blir bitre  mens mannfolkene deres leker seg gjennom livet. Hvorfor godtar de det? Fatter det ikke. Det er så svakt at jeg blir helt oppgitt. 

Andre har så pinlig lett for å løpe til legen og få sykmelding i stedet for å ta seg sammen og holde ut i motgang. De omtaler seg som flinke piker som har gjort sitt og ikke orker mer. Jeg tror de er mest syke i viljen. Det er få som tar skade av å ta seg sammen og holde ut. 

Og så har vi de som driver med alskens alternativ-greier. De heler chakraer, går på sjamankurs, mater sin indre gudinne, blir spådd med tarotkort og whatnot. Herregud... 

• Liker 11
Skrevet
youcancallmejune skrev (5 minutter siden):

At så mange kvinner, unge som eldre, finner seg i så forbaska mye tull og latskap fra menn. De dekker over og blir bitre  mens mannfolkene deres leker seg gjennom livet. Hvorfor godtar de det? Fatter det ikke. Det er så svakt at jeg blir helt oppgitt. 

Andre har så pinlig lett for å løpe til legen og få sykmelding i stedet for å ta seg sammen og holde ut i motgang. De omtaler seg som flinke piker som har gjort sitt og ikke orker mer. Jeg tror de er mest syke i viljen. Det er få som tar skade av å ta seg sammen og holde ut. 

Og så har vi de som driver med alskens alternativ-greier. De heler chakraer, går på sjamankurs, mater sin indre gudinne, blir spådd med tarotkort og whatnot. Herregud... 

Heeeeelt enig!!! 

Misliker i tillegg damer som MÅ ha drama i livet sitt og lager mye styr og uro bare for å få tilfredsstilt et eller annet oppmerksomhets- /bekreftelse behov. 

• Liker 4
Skrevet

Skammer meg veldig over at mange kvinner er opptatt av astrologi.

Anonymkode: bb1bc...603

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skammer meg veldig over at mange kvinner er opptatt av astrologi.

Det sier jo ingenting om deg.

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, youcancallmejune said:

Tråden handla om at du skulle si noe negativt om ditt eget kjønn, men du klarte å vri det over på menn.

Imponerende.

Du kan ikke være helt lite bitter.

Anonymkode: 1f39a...f61

• Liker 10
Gjest På druen
Skrevet

Kvinne 33

- Kvinner som later som de er svakere enn de egentlig er fordi de er late.

- Kvinner som slarver om andre. Til og med når man sier at man ikke er interessert i å høre om det. 

- Kvinner som kommer med halvfrekke kommentarer som egentlig er ment som spydighet, men de pakker det inn sånn at de tror folk ikke skjønner hva de egentlig sier (menn skjønner ikke dette, men kvinner gjør). 

- Kvinner som er opptatt av kjendisslarv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ?

• Liker 4
Skrevet

Menn som altid har dårlige unnskyldninger og som altid retter ansvaret mot andre/ytre faktorer.

Har vokst opp med folk som virkelig har hatt det tøfft i oppveksten, og allikevel har greid å skape seg et verdig liv.  I dag er det liksom helt legitimt å dytte alt ansvaret over på andre/annet slik at en slipper å gå noen runder med seg selv...

Anonymkode: 60a15...991

• Liker 5
Skrevet

Kvinne 33:

• verst av alt, baksnakking og sladring.
  • At man får mensen hver mnd, skulle gjerne ha sluppet
  • At det finnes finere farger på herreklær enn kvinneklær fremdeles. Spesielt nå på høsten. Alt er rosa omtrent, og jeg hater det.
  • At de tror de trenger å konkurrere med meg, og presse seg fram, for å vise at de er mer verdt enn meg :rolleyes:. Spesielt litt eldre kvinner gjør dette. opplever aldri dette fra menn.

Anonymkode: c0792...761

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du egentlig skjønt poenget med tråden? Det skal jo ikke si noe om deg.

TS påpeker jo at at han misliker at menn leser lite skjønnlitteratur, men leser mye selv.

Altså noe som ikke sier noe om han.

• Liker 7
Skrevet
  • Falske kvinner
  • Vulgære kvinner
  • Generaliserende kvinner 
  • Selvmedlidende kvinner
  • Kvinner som holder på med "mansplaining" 
  • Brautende kvinner
  • Kvinner som mangler selvinnsikt 
  • Sladrete kvinner 
  • Liker 5
Skrevet

Selvutnevnte flinke piker. Nei, du er ikke sykelig flink pike som brenner lyset i begge ender bare fordi du har grunnleggende krav til deg selv som et voksent menneske. Og så misliker jeg kvinner som gjør hva som helst for å tekkes menn og bli likt av dem, selv om det innebærer å godta drittsekkoppførsel av verste sort. Også menn kan stilles grunnleggende krav til! 

Anonymkode: 61d57...a09

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tråden handla om at du skulle si noe negativt om ditt eget kjønn, men du klarte å vri det over på menn.

Imponerende.

Det er jo sant. Det er faktisk en del kvinner som blir sammen med ubrukelige menn. I disse tråden påpekes det at det må kvinnene ta ansvar for selv, for det er de som har valgt dem. Det er jo en sannhet i det. Det sier mer om en kvinne som velger å være sammen med en slik mann, som hun hele tiden klager på, enn om ham.

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Imponerende.

Hvis det var mannehat du fikk ut av dette innlegget burde du lese det et par ganger til.

Anonymkode: c7252...8d5

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...