Gå til innhold

Han sitter konstant og spiller ludo på telefonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter min mann oppdaget ludo (takker være meg) spiller han hele dagen. Fram til leggetid. Jeg har begynt i arbeid og han er i pappa permisjon. Han sier han ikke spiller når han er hjemme alene med ungen. Men jeg ser han til og med med mobilen på do for å spille ludo.. konstant hele tiden.. jeg har bedt han slappe litt av med spillingen..

Anonymkode: f065d...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du såpass kontroll over mannen din at du til og med bestemmer hvor mye han får lov å spille et uskyldig mobilspill? Whow.

Anonymkode: fa9b1...7b7

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du såpass kontroll over mannen din at du til og med bestemmer hvor mye han får lov å spille et uskyldig mobilspill? Whow.

Men han klager på meg om jeg sitter og skriver til venninnene mine på Snapchat .. og ikke fokuserer på barn? Det er greit det... Dessuten er det greit å legge fra seg mobilen ved middag/ samtid 

Anonymkode: f065d...95e

Skrevet

Dere får investere i brettspillet så kan dere spille sammen🤓🎲

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvis han spiller hele tiden fra hun kommer hjem til nattlampa slås av, er det helt innafor å ha en mening om dette. Til og med å be ham spille mindre. Det er naturligvis hans valg om han vil redusere spillingen, men siden de har barn og hjem sammen kan det kanskje være greit å legge vekk mobilen i blant.

Anonymkode: 6110b...727

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...