AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Er veldig frossen av meg og elsker å ha på min lille varmevifte på høsten og vinteren. Sitter med den ved benene hele dagen når jeg jobber hjemme. Men, er det noen som vet om denne sluker strøm? Det er en helt vanlig, billig liten rund vifte som gir varme. Kjøpte den på Rusta tror jeg. Ser ca sånn her ut: Jeg leier og i min leiepris inngår strøm. Er nemlig redd for at strømkostnadene skyter i været og at jeg skal få kjeft av utleier. Anonymkode: 592e2...e55
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Har du sjekka om det står antall watt skrevet på den? Bakpå? Anonymkode: 04865...a2b 2
stan Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Det står på den, gjerne på baksiden. Tipper det er 2000 W på maks. Da blir det 2 KWh i timen. Eller ca to kroner i timen med de høye prisene som er nå. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du sjekka om det står antall watt skrevet på den? Bakpå? Anonymkode: 04865...a2b Under kan jeg se at det står: 1800-2000W Kan ingenting om dette da, så vet ikke hva det betyr Anonymkode: 592e2...e55
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 stan skrev (1 minutt siden): Det står på den, gjerne på baksiden. Tipper det er 2000 W på maks. Da blir det 2 KWh i timen. Eller ca to kroner i timen med de høye prisene som er nå. Okei! Er det dyrt? Jeg synes ikke det høres så ille ut med 2 kr i timen. Om jeg bruker den ca 5 timer 5 dager i uka (for å ta i litt ekstra) vil da dette si 50 kr om jeg regner rett. Så da blir det ca 200 kr i måneden. Er det mye? Jeg har virkelig ikke peiling på hvor mye det er vanlig å betale for strøm i måneden. Anonymkode: 592e2...e55
stan Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okei! Er det dyrt? Jeg synes ikke det høres så ille ut med 2 kr i timen. Om jeg bruker den ca 5 timer 5 dager i uka (for å ta i litt ekstra) vil da dette si 50 kr om jeg regner rett. Så da blir det ca 200 kr i måneden. Er det mye? Jeg har virkelig ikke peiling på hvor mye det er vanlig å betale for strøm i måneden. Anonymkode: 592e2...e55 Nei, det er ikke mye. Det er jo ikke sikkert at den står på for fullt hele tiden heller. Det er jo også viktig å være bekvem. Hvis huseier sier noe om det, så svarer du noe om at det er gulvkaldt. Selv har jeg en liten varmepute på gulvet der jeg sitter å jobber. Deilig med varme mot føttene. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 stan skrev (17 minutter siden): Nei, det er ikke mye. Det er jo ikke sikkert at den står på for fullt hele tiden heller. Det er jo også viktig å være bekvem. Hvis huseier sier noe om det, så svarer du noe om at det er gulvkaldt. Selv har jeg en liten varmepute på gulvet der jeg sitter å jobber. Deilig med varme mot føttene. Ok, takk for råd! Anonymkode: 592e2...e55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå