AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Del Skrevet 30. september 2021 Har en VW gte, 2016. Siste dagene har den ikke ladet seg....det lyser bare rødt når jeg stikker inn ladekontakta, det skal lyse grønt. Spør her siden jeg ikke finner ut av det....og orker ikke dra på verksted:) Anonymkode: 3453c...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Del Skrevet 30. september 2021 Har du OBD leser? Test med en annen ladekabel/EVSE, og prøv ulike ladebokser. Hurtiglading virker? Det kan også være ombordladeren. Anonymkode: 6075b...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har du OBD leser? Test med en annen ladekabel/EVSE, og prøv ulike ladebokser. Hurtiglading virker? Det kan også være ombordladeren. Anonymkode: 6075b...875 takk for svar...har veldig lite greie på dette. lader bare i garasjen...ikke tilpasset lading for elbiler. vanlig kontakt. Anonymkode: 3453c...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Del Skrevet 30. september 2021 Prøv en annen stikkontakt da. Sjekk kabelen at det ikke er brudd noe sted. Anonymkode: 6075b...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. oktober 2021 #5 Del Skrevet 1. oktober 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Har en VW gte, 2016. Siste dagene har den ikke ladet seg....det lyser bare rødt når jeg stikker inn ladekontakta, det skal lyse grønt. Spør her siden jeg ikke finner ut av det....og orker ikke dra på verksted:) Anonymkode: 3453c...c4a Lyser det rødt i bilen eller på ladeklumpen? Kan være jordfeil på stikkontakt, død nødlader eller trøbbel i bilen. Prøv en annen stikkontakt og se hva som skjer. Prøv også en annen kabel. Og hvis mulig: en annen bil på ditt vanlige stikk. Da har du testet alle muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå