Anneisabell Skrevet 30. september 2021 #1 Del Skrevet 30. september 2021 Er det noen her som følger ninjamamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 1. oktober 2021 #2 Del Skrevet 1. oktober 2021 Har gjort det, men er jo bare klaging på barna, sliten, lite søvn, dårlig råd og røyking.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Pålur skrev (4 timer siden): Har gjort det, men er jo bare klaging på barna, sliten, lite søvn, dårlig råd og røyking.. Ja er akkurat den følelsen jeg sitter igjen med, men trodde det bare var meg som er så negativ til disse some menneskene. Ellers en merkelig måte å snappe på. Sier jo egentlig ikke så mye,bare lager masse rare ansikts uttrykk🤦♀️ Endret 1. oktober 2021 av Anneisabell La til noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 2. oktober 2021 #4 Del Skrevet 2. oktober 2021 Anneisabell skrev (På 1.10.2021 den 7.00): Ja er akkurat den følelsen jeg sitter igjen med, men trodde det bare var meg som er så negativ til disse some menneskene. Ellers en merkelig måte å snappe på. Sier jo egentlig ikke så mye,bare lager masse rare ansikts uttrykk🤦♀️ Mye rart der… Er jo bra at hun ikke utleverer fullstendig men det virker jo som om hun ikke har omsorg for noen av de eldre barna. Noen er jo voksne, men mener hun skreiv at hun hadde to rundt 10-12 års alder… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 2. oktober 2021 #5 Del Skrevet 2. oktober 2021 Fullrulle skrev (5 timer siden): Mye rart der… Er jo bra at hun ikke utleverer fullstendig men det virker jo som om hun ikke har omsorg for noen av de eldre barna. Noen er jo voksne, men mener hun skreiv at hun hadde to rundt 10-12 års alder… Syns man kan holde seg for gode til å skrive om barna, og omsorg for disse. Hva vet vi om hvorfor hun ikke har omsorg for en/to/alle? Og hvorfor ikke spørre henne selv om dere lurer på noe? Hun virker vennlig og grei syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturli Skrevet 2. oktober 2021 #6 Del Skrevet 2. oktober 2021 Ja, jeg gjør det. Men synes man kan holde seg for god for å opprette enda en tråd om en vlogger for å diskutere om alle feil man finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 2. oktober 2021 #7 Del Skrevet 2. oktober 2021 Kosetosta skrev (2 timer siden): Syns man kan holde seg for gode til å skrive om barna, og omsorg for disse. Hva vet vi om hvorfor hun ikke har omsorg for en/to/alle? Og hvorfor ikke spørre henne selv om dere lurer på noe? Hun virker vennlig og grei syns jeg. Tar selvkritikk, enig i det, det var unødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Naturli skrev (2 timer siden): Ja, jeg gjør det. Men synes man kan holde seg for god for å opprette enda en tråd om en vlogger for å diskutere om alle feil man finner. Enig at barn ikke trenger å dras inn. Men jeg mener at de som skal drive en aktiv snapp bør ha noe å bidra med, sånn med godt innhold av noe slag. Gir meg null å sitte å se et menneske som røyker om morgenen og ellers sitter og smiler/gjør grimaser til kamera. All klaging på lite søvn, søvnmangel er vell noe de fleste med små barn er kjent med. Men finn noe positivt og snakk om, eller et tema som kan vekke noe i følgerene. Endret 2. oktober 2021 av Anneisabell 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancan Skrevet 16. desember 2021 #9 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg har fulgt henne en god stund av ren nysgjerrighet og fasinasjon; hun snakker kun om hvor trøtt hun er og hvor syke barna er. Det MÅ vel være noe annet hun kan snakke om? Og makan til gnisninger og gnukking i ansiktet. Dagens utblåsning og nå pust😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 16. desember 2021 Ancan skrev (10 minutter siden): Jeg har fulgt henne en god stund av ren nysgjerrighet og fasinasjon; hun snakker kun om hvor trøtt hun er og hvor syke barna er. Det MÅ vel være noe annet hun kan snakke om? Og makan til gnisninger og gnukking i ansiktet. Dagens utblåsning og nå pust😁 Oh ye...orker ikke følge det kvinne menneske noe mer. Eneste hun har snakket om så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. juni 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 14. juni 2022 Nei jammen meg,hørte hun igjen er gravid. Altså med nr 8. Fortsatt til gode å se og høre noen som klager og uffer seg mer enn henne. Og slik som hun sliter,høres det ikke akkurat ut som en graviditet kan hjelpe på...godt det ikke er mine sko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancan Skrevet 15. juni 2022 #12 Del Skrevet 15. juni 2022 Anneisabell skrev (15 timer siden): Nei jammen meg,hørte hun igjen er gravid. Altså med nr 8. Fortsatt til gode å se og høre noen som klager og uffer seg mer enn henne. Og slik som hun sliter,høres det ikke akkurat ut som en graviditet kan hjelpe på...godt det ikke er mine sko Og hun som aldri er sliten eller trøtt. Det er vel nesten det eneste snappene består i. Noen har som visjon å øke befolkningen i kommunen sin selv🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 15. juni 2022 Ancan skrev (35 minutter siden): Og hun som aldri er sliten eller trøtt. Det er vel nesten det eneste snappene består i. Noen har som visjon å øke befolkningen i kommunen sin selv🙈 Egentlig ganske tragisk,virker ikke som det er så mye som er på stell. Og snappen er kunn klaging.. Er nok noen som påberoper jeg den oppgaven ene og alene ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IVRIGMOBBER Skrevet 29. august 2022 #14 Del Skrevet 29. august 2022 Hu skulle til psykolog forgje uke fordi hu var på vei inn i en svangerskap depresjon, men hu hadde ikke kjemi med psykologen. Så da skulle hu ikke tilbake dit... hvorfor ikke spørre om og snakke med en annen psykolog?. Det er ikke enkelt og komme seg ut av en depresjon aleine. Og når du har hus og 7 barn som skal tas vare på så er det ikke mye egentid. Hu har vel en mann, men virker ikke som om han gjør så mye🤔. Men håper hu tar grep:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 29. august 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 29. august 2022 IVRIGMOBBER skrev (3 timer siden): Hu skulle til psykolog forgje uke fordi hu var på vei inn i en svangerskap depresjon, men hu hadde ikke kjemi med psykologen. Så da skulle hu ikke tilbake dit... hvorfor ikke spørre om og snakke med en annen psykolog?. Det er ikke enkelt og komme seg ut av en depresjon aleine. Og når du har hus og 7 barn som skal tas vare på så er det ikke mye egentid. Hu har vel en mann, men virker ikke som om han gjør så mye🤔. Men håper hu tar grep:) Nei dessverre så går det i det samme dag ut og dag inn. Har de ikke noe å snappe om så er der bedre å la være spør du meg. Lurt å få hjelp hvis en sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 29. august 2022 #16 Del Skrevet 29. august 2022 IVRIGMOBBER skrev (6 timer siden): Hu skulle til psykolog forgje uke fordi hu var på vei inn i en svangerskap depresjon, men hu hadde ikke kjemi med psykologen. Så da skulle hu ikke tilbake dit... hvorfor ikke spørre om og snakke med en annen psykolog?. Det er ikke enkelt og komme seg ut av en depresjon aleine. Og når du har hus og 7 barn som skal tas vare på så er det ikke mye egentid. Hu har vel en mann, men virker ikke som om han gjør så mye🤔. Men håper hu tar grep:) Er bare de yngste som bor hos henne, 3 eller fire stk under 6 år😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 30. august 2022 #17 Del Skrevet 30. august 2022 Er det snap eller insta dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 30. august 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) mariie skrev (4 timer siden): Er det snap eller insta dame? Tror hun er på begge deler. Var iallefall det før. Endret 30. august 2022 av Anneisabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IVRIGMOBBER Skrevet 31. august 2022 #19 Del Skrevet 31. august 2022 Nå har hu sluttet og vlogge på snap og sluttet med insta. Pga anonyme forum og det som blir skrevet. Jeg synes ikke vi her inne har vært så grusomme?. Har sett andre tråder til vloggere på kvinneguiden som er langt verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 1. september 2022 #20 Del Skrevet 1. september 2022 IVRIGMOBBER skrev (19 timer siden): Nå har hu sluttet og vlogge på snap og sluttet med insta. Pga anonyme forum og det som blir skrevet. Jeg synes ikke vi her inne har vært så grusomme?. Har sett andre tråder til vloggere på kvinneguiden som er langt verre... det syns jeg var trist, likte å følge henne. Hun sa jo hun slet med deperasjon nå så kan være hun tar ting litt annerledes enn hun ville gjort. Håper hun kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå