AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Jeg har en eldre modell skiboks. Har mistet nøkkelen og får da ikke låst den opp. Kan man få tak i nye noe sted? Og i såfall hvor? Anonymkode: 8c73c...ed8
C-girl Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Om du har Thule eller packline så kan du lese av nr på sylinderen, de som forhandler merket kan skaffe ny nøkkel til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 C-girl skrev (På 30.9.2021 den 19.35): Om du har Thule eller packline så kan du lese av nr på sylinderen, de som forhandler merket kan skaffe ny nøkkel til deg. Fantastisk! Jeg har Thule. Må da bare finne noen i nærheten som selger det merket. Tusen takk! Vennlig hilsen TS Anonymkode: 8c73c...ed8
C-girl Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fantastisk! Jeg har Thule. Må da bare finne noen i nærheten som selger det merket. Tusen takk! Vennlig hilsen TS Anonymkode: 8c73c...ed8 Bare hyggelig 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå