Gå til innhold

Kan noen anbefale en god øyenskygge som holder godt?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har allerede en fra kanebo som jeg er veldig fornøyd med, men den er det ganske mye glitter i og passer best til festbruk. Nå har jeg tenkt å kjøpe en ny, er ganske lys så gjerne i brune/besje nyanser (gjerne en som inneholder 2-3 ulike farger i samme).

Noen som har noen gode anbefalinger, helst ikke så altfor dyrt?

På forhånd takk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg synes Isa Dora sin "20 classic Brown" er fin. Skyggene holder like godt som Lancomè sine. "20 classic brown" inneholder 4 farger. 1 beige u/glitter, en varm brun u/glitter, en kald mørkere brun u/glitter og en brun i samme nyanse som den forrige med glitter. Jeg er helt sikker på prisen men jeg mener å ha betalt kr. 79,- eller deromkring. Tror jeg kjøpte den på Cubus.

Et tips for å få øyenskyggene til å sitte på lengre er å ta bitte litt pudder på en stor og god kost og børste lett over øyenlokkene (og opp til brynet) før du legger sminken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel har øyeskygger med fire forskjellige farger i hvert etui. Disse er kjempefine og holder lenge. De er ganske dyre, 360 kroner tror jeg, men da får du jo fire øyenskygger, og de varer lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvis du vil ha en øyenskygge som hoder bra, så må du holde deg borte fra billigmerkene. Jeg har erfaring med Kanebo`s øyenskygge. De har en fin konsistens og holder bra - anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for svar :)

Jeg har som skrevet allerede en fra kanebo, som jeg er veldig fornøyd med. Men den er altså med glitter, og til hverdags liker jeg å ha en litt mer nøytral øyenskygge. Har kanebo noen slike i f. eks brune/besje nyanser, uten glitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at H&M sine øyenskygger sitter veldig godt. Billige er de også (ca. 60,- for fire farger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe ikke innlogga

Den siste jeg kjøpte likte jeg kjempegodt - Versace. Det er to farger, en ganske skarp rosa (som blir helt lys og diskret på) og en nydelig brunfarge. Jeg elsker den! :ler:

Har åsså en del øyenskygger fra chanel som jeg også eg veldig fornøyd med! Isadora sine syns jeg bare drysser og lager masse søl.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...