AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Hei, Jeg og ex har dårlig kommunikasjon med hverandre, spesielt etter at jeg gikk videre med livet. Greia er, hver gang barnet kommer hjem til meg( vi har delt samværsavtale), så kommer hun med gamle klær. Jeg sender barnet med nye og fine klær/sko. Det jeg kjøper blir liggende hos han i en hel uke. Hvordan skal jeg be han om å sende barnet hjem til meg med ting jeg har kjøpt som sko og klær uten at jeg virker teit..? Anonymkode: 6a846...aff
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Hvorfor sender du med nye klær da? Anonymkode: ffad3...c56 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor sender du med nye klær da? Anonymkode: ffad3...c56 Foe barnet vil ha på seg klær som jeg kjøper og jeg liker å pynte barnet med fine klær og sko. Dette liker hun.. Anonymkode: 6a846...aff
RockyRose Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Slik har ei veninne det med sin bonusson og. Dei kjøper dyre og fine kle, og dette "stjel" mora som har guten maks annakvar veke, og sender med guten for små og holete kle/sko når han skal til pappaen sin. Og dei vil jo ikkje sende han slik på skulen når han skal opp til mora igjen. Ho tok jo til og med heim tøflene dei hadde kjøpt som innesko i barnehagen, og tok ned nokre slitte crogs i barnehagen 🙈 Dei sender mld "Hei! Vi kjem og hentar *det og det klesplagget* då guten saknar dette". 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Jeg sier bare fra om at det er fint hvis de samme klærne kommer tilbake. I tillegg minner jeg han på å ta med sko og jakke. Ikke alltid de gjør det, men kvir meg ikke for å spørre igjen, eventuelt dra dit å hente. Anonymkode: 8b7f0...1a8 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Foe barnet vil ha på seg klær som jeg kjøper og jeg liker å pynte barnet med fine klær og sko. Dette liker hun.. Anonymkode: 6a846...aff Da sier du at hun kan skifte med en gang hun kommer til faren, da klærne er der. Om bytte skjer på skolen så må hun jo uansett på skolen med gamle klær en gang i uka. Da er det jo bedre at du styrer hva det er, enn at alle de fine klærne straks forsvinner til far. Anonymkode: 1408a...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå