AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Jeg har ikke damprist og alle jeg har sett er så store. Går det an å dampe poteter på noen annen måte enn å bruke rist? Anonymkode: 28491...dbd
Meadow Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Jeg bruker bare en kjele med lokk. Synes det er godt å smørdampe. Så altså koker jeg de nesten ferdig, heller av vannet, tar oppi litt smør, salt og pepper (og evt dill hvis det er til fisk), og lar de stå på laveste varme i 10 min.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Meadow skrev (Akkurat nå): Jeg bruker bare en kjele med lokk. Synes det er godt å smørdampe. Så altså koker jeg de nesten ferdig, heller av vannet, tar oppi litt smør, salt og pepper (og evt dill hvis det er til fisk), og lar de stå på laveste varme i 10 min. Du koker altså i vann først? Og damper etterpå? Anonymkode: 28491...dbd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 https://www.clasohlson.com/no/Damprist/p/Pr347855000 Passer ikke disse alle kjeler a? Anonymkode: 500b9...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå