AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Har en dårlig magefølelse, men ingen bevis. (Vært sammen i et halvt år). Kan dere gi deres mening ut i fra dette: FOR AT HAN HAR KONTAKT MED ANDRE DAMER: - Fortsatte å ha Tinder og FB-dating konto etter vi ble sammen. (Prøvde ikke å sjule det. Fjernet det da jeg påpekte det) - Liker å ha mye tid for seg selv på fritiden til å "jobbe" med pengeinvesteringer - Skjult venneliste på FB - Kikker på andre damer når vi er ute å går - Jobber i restaurant bransjen (risiko faktor) - Avvist meg et til å sove hos han (brukt to ulike unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kunne sove der, dvs løgn) - Føler noen ganger han anstrenger seg for å gi meg affeksjon MOT AT HAN ER UTRO: - Lagt ut bilder av meg på offentlig Insta-profil om omtalt meg som hans kjæreste - Hilst på kollegaene, famile og hans venner (menn og kvinner) - Viste meg chatten på Insta, whats app og messenger da jeg spurte om han skrev med andre damer Anonymkode: 5294b...2e4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Jeg kanskje overtenker, men er ikke sjalu. Vil ikke bli bedratt. Anonymkode: 5294b...2e4
Kenelz Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Rødt flagg = 🚩 FOR AT HAN HAR KONTAKT MED ANDRE DAMER: - Fortsatte å ha Tinder og FB-dating konto etter vi ble sammen. (Prøvde ikke å sjule det. Fjernet det da jeg påpekte det) - Liker å ha mye tid for seg selv på fritiden til å "jobbe" med pengeinvesteringer 🚩 - Skjult venneliste på FB (Om etter dere ble sammen eller at han ikke vil vise deg: 🚩) - Kikker på andre damer når vi er ute å går 🚩 - Jobber i restaurant bransjen (risiko faktor) - Avvist meg et til å sove hos han (brukt to ulike unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kunne sove der, dvs løgn) 🚩 - Føler noen ganger han anstrenger seg for å gi meg affeksjon 🚩 MOT AT HAN ER UTRO: - Lagt ut bilder av meg på offentlig Insta-profil om omtalt meg som hans kjæreste - Hilst på kollegaene, famile og hans venner (menn og kvinner) - Viste meg chatten på Insta, whats app og messenger da jeg spurte om han skrev med andre damer Konklusjon: Nei, tror virkelig ikke at han er utro. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 2 minutter siden, Kenelz said: Rødt flagg = 🚩 FOR AT HAN HAR KONTAKT MED ANDRE DAMER: - Fortsatte å ha Tinder og FB-dating konto etter vi ble sammen. (Prøvde ikke å sjule det. Fjernet det da jeg påpekte det) - Liker å ha mye tid for seg selv på fritiden til å "jobbe" med pengeinvesteringer 🚩 - Skjult venneliste på FB (Om etter dere ble sammen eller at han ikke vil vise deg: 🚩) - Kikker på andre damer når vi er ute å går 🚩 - Jobber i restaurant bransjen (risiko faktor) - Avvist meg et til å sove hos han (brukt to ulike unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kunne sove der, dvs løgn) 🚩 - Føler noen ganger han anstrenger seg for å gi meg affeksjon 🚩 MOT AT HAN ER UTRO: - Lagt ut bilder av meg på offentlig Insta-profil om omtalt meg som hans kjæreste - Hilst på kollegaene, famile og hans venner (menn og kvinner) - Viste meg chatten på Insta, whats app og messenger da jeg spurte om han skrev med andre damer Konklusjon: Nei, tror virkelig ikke at han er utro. Har ikke spurt om å få se vennelisten hans. Alltid vært skjult for meg. Er din konklusjon ironisk? Anonymkode: 5294b...2e4
Kenelz Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke spurt om å få se vennelisten hans. Alltid vært skjult for meg. Er din konklusjon ironisk? Anonymkode: 5294b...2e4 Nei, jeg tror virkelig ikke at han er utro. FOR AT HAN HAR KONTAKT MED ANDRE DAMER: - Fortsatte å ha Tinder og FB-dating konto etter vi ble sammen. (Prøvde ikke å sjule det. Fjernet det da jeg påpekte det) Han har sikkert bare glemt det og han fjernet uansett appene etter du påpekte det. Jeg har glemt 2 år inn i forholdet at jeg hadde Tinder appen på mobilen. - Liker å ha mye tid for seg selv på fritiden til å "jobbe" med pengeinvesteringer 🚩Grunnen til flagg er ikke pga utroskap, men penger. Skummelt om han er den typen som satser mye penger på noe som går tapt og/eller er i gjeld. - Skjult venneliste på FB. Dette var før dere ble sammen. Mange (inkl meg) liker ikke å bli stalket av andre mennesker. - Kikker på andre damer når vi er ute å går 🚩Det er bare respektløst! Men betyr ikke at han ER utro. - Jobber i restaurant bransjen (risiko faktor) Er ingen større risiko enn andre bransjer. - Avvist meg et til å sove hos han (brukt to ulike unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kunne sove der, dvs løgn) 🚩 Løgn som dette her er rødt flagg! Ikke nødvendigvis fordi han er utro, men fordi han ikke vil ha deg der og ikke er ærlig om det. - Føler noen ganger han anstrenger seg for å gi meg affeksjon 🚩 Rødt flagg da dette ikke er bra for et forhold. Kommuniser! 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 4 minutter siden, Kenelz said: Nei, jeg tror virkelig ikke at han er utro. FOR AT HAN HAR KONTAKT MED ANDRE DAMER: - Fortsatte å ha Tinder og FB-dating konto etter vi ble sammen. (Prøvde ikke å sjule det. Fjernet det da jeg påpekte det) Han har sikkert bare glemt det og han fjernet uansett appene etter du påpekte det. Jeg har glemt 2 år inn i forholdet at jeg hadde Tinder appen på mobilen. - Liker å ha mye tid for seg selv på fritiden til å "jobbe" med pengeinvesteringer 🚩Grunnen til flagg er ikke pga utroskap, men penger. Skummelt om han er den typen som satser mye penger på noe som går tapt og/eller er i gjeld. - Skjult venneliste på FB. Dette var før dere ble sammen. Mange (inkl meg) liker ikke å bli stalket av andre mennesker. - Kikker på andre damer når vi er ute å går 🚩Det er bare respektløst! Men betyr ikke at han ER utro. - Jobber i restaurant bransjen (risiko faktor) Er ingen større risiko enn andre bransjer. - Avvist meg et til å sove hos han (brukt to ulike unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kunne sove der, dvs løgn) 🚩 Løgn som dette her er rødt flagg! Ikke nødvendigvis fordi han er utro, men fordi han ikke vil ha deg der og ikke er ærlig om det. - Føler noen ganger han anstrenger seg for å gi meg affeksjon 🚩 Rødt flagg da dette ikke er bra for et forhold. Kommuniser! Tusen takk for bra svar. Anonymkode: 5294b...2e4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 De som er dårlige på kommunikasjon bruker silent treatment. Det er ikke motpolen til skrike av sinne. Silent treatment er ignoranse og langt verre. Manipulasjon. Du må få han til å forstå hvor lavterskel det der er. Forstår han det ikke, prøv med samme mynt Anonymkode: 5294b...2e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå