AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Det er fokus på det hver dag. Hun vil ikke spise snop heller, det ødelegger muskeldefinisjonene sier hun. Jeg er glad i og trene jeg også, men når det er helg koser jeg meg med sjokolade og ser på fotball. Føler at vi har et litt ulikt fokus. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 218ac...4aa
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Kan dere ikke kose dere uten at hun stapper sjokolade i kjeften? Jeg har sluttet å spise snop, men samboeren heier på meg i stedet for å sutre på kvinneguiden Anonymkode: 35a8b...d99 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fokus på det hver dag. Hun vil ikke spise snop heller, det ødelegger muskeldefinisjonene sier hun. Jeg er glad i og trene jeg også, men når det er helg koser jeg meg med sjokolade og ser på fotball. Føler at vi har et litt ulikt fokus. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 218ac...4aa Psykiske ustabiliteter. Ganske vanlig hos kvinner med en del issues i barndommen. Anonymkode: f0ddb...537 2
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er fokus på det hver dag. Hun vil ikke spise snop heller, det ødelegger muskeldefinisjonene sier hun. Jeg er glad i og trene jeg også, men når det er helg koser jeg meg med sjokolade og ser på fotball. Føler at vi har et litt ulikt fokus. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 218ac...4aa Være fornøyd og kos deg med resultatet i senga.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er fokus på det hver dag. Hun vil ikke spise snop heller, det ødelegger muskeldefinisjonene sier hun. Jeg er glad i og trene jeg også, men når det er helg koser jeg meg med sjokolade og ser på fotball. Føler at vi har et litt ulikt fokus. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 218ac...4aa Så hun må stappe sjokolade i kroppen for at du skal kunne kose deg? Anonymkode: 1daee...282 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Er du bekymret for henne? For at hun skal utvikle en spiseforstyrrelse? Anonymkode: eb1f1...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er fokus på det hver dag. Hun vil ikke spise snop heller, det ødelegger muskeldefinisjonene sier hun. Jeg er glad i og trene jeg også, men når det er helg koser jeg meg med sjokolade og ser på fotball. Føler at vi har et litt ulikt fokus. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 218ac...4aa Er hun utro eller på jakt? Anonymkode: d1914...ba4 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Muskelbunten Sambo. Lilleputthammer neste? Anonymkode: 382e4...b4c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan dere ikke kose dere uten at hun stapper sjokolade i kjeften? Jeg har sluttet å spise snop, men samboeren heier på meg i stedet for å sutre på kvinneguiden Anonymkode: 35a8b...d99 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hun må stappe sjokolade i kroppen for at du skal kunne kose deg? Anonymkode: 1daee...282 «Stappe sjokolade i kjeften/kroppen», ja. Hyggelig sagt det. Hva stapper dere i kjeften, stangselleri? Det er nettopp sånne holdninger/språkbruk som gjør det slitsomt, ikke det at folk holder seg unna søtsaker f eks. Men den der giftige «så ekkel du er»-holdningen. DEN ødelegger kosen. Anonymkode: 10f74...f64 8
Gjest 07.27 Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 Må fokuset deres være helt likt da? Jeg skjønner at det er kjipt om hun bevisst går inn for å få deg til å føle deg ekkel som spiser sjokolade i helgene, men så lenge hun ikke legger seg opp i ditt kosthold så tenker jeg at du heller ikke trenger å legge deg opp i hennes.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 Dump. Dere har tydeligvis forskjellig fokus i livet. Hadde aldri klart å være sammen med en som ikke var livsnyter. Det handler sikkert ikke vare om sjokolade, men om at hun er ekstrem. Løp. Anonymkode: 19274...f34
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er fokus på det hver dag. Hun vil ikke spise snop heller, det ødelegger muskeldefinisjonene sier hun. Jeg er glad i og trene jeg også, men når det er helg koser jeg meg med sjokolade og ser på fotball. Føler at vi har et litt ulikt fokus. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 218ac...4aa Dette høres psykiatrisk ut - som en full-blown tvangsforstyrrelse. Oppsøk hjelp. Anonymkode: 147b8...24c 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #13 Skrevet 30. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Dette høres psykiatrisk ut - som en full-blown tvangsforstyrrelse. Oppsøk hjelp. Anonymkode: 147b8...24c "Psykiatrisk" å kutte ut snop? Kødder du? Anonymkode: c255a...bdc
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #14 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Psykiatrisk" å kutte ut snop? Kødder du? Anonymkode: c255a...bdc Et så ekstremt fokus på kosthold, trening og kropp tyder på tvangslidelse. En stadig mer utbredt psykiatrisk forstyrrelse er forøvrig ortoreksi - patologisk, tvangsmessig fiksering på «sunt» og «riktig» kosthold. Anonymkode: 147b8...24c 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #15 Skrevet 30. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Et så ekstremt fokus på kosthold, trening og kropp tyder på tvangslidelse. En stadig mer utbredt psykiatrisk forstyrrelse er forøvrig ortoreksi - patologisk, tvangsmessig fiksering på «sunt» og «riktig» kosthold. Anonymkode: 147b8...24c Du vet ikke mer om dette mennesket enn det som står i HI. Å konkludere med tvangslidelser og ortoreksi ut ifra de tre setningene faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: c255a...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #16 Skrevet 30. september 2021 Er det ikke bra ut hun vil se bra ut å være i form da? Synes du bør støtte henne istedenfor å klage Anonymkode: c5720...7c5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #17 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du vet ikke mer om dette mennesket enn det som står i HI. Å konkludere med tvangslidelser og ortoreksi ut ifra de tre setningene faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: c255a...bdc Du har åpenbart ikke peiling på fagområdet. Da bør du heller holde kjeft, og konsentrere deg om ting du forstår. Basert på beskrivelsen i innlegget, foreligger det som sagt klare indikasjoner på en forstyrrelse. Anonymkode: 147b8...24c 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #18 Skrevet 30. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Du har åpenbart ikke peiling på fagområdet. Da bør du heller holde kjeft, og konsentrere deg om ting du forstår. Basert på beskrivelsen i innlegget, foreligger det som sagt klare indikasjoner på en forstyrrelse. Anonymkode: 147b8...24c Du kan ikke kludere med noe på dette grunnlaget, verken om meg eller dama til TS. Du får meg heller ikke til å tro på at du et utdannet innenfor psykisk helse (eller noe som helst annet utover videregående) med de holdningene der, og den måten å argumentere på. Enn å sitte her å be andre voksne mennesker om å holde kjeft i en helt normal diskusjon. Jeg klarer rett og slett ikke å ta deg seriøst, så jeg setter strek der for min del. Anonymkode: c255a...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #19 Skrevet 30. september 2021 Vil du at dama di skal være pen så må du bare finne deg i at hun tar vare på kroppen sin. Mannfolk overrasker meg aldri.. Tar man ikke vare på kroppen sin er det galt, tar man for godt vare på den er det også galt! Vær glad hun ikke er dvask og ligger på sofaen å trykker potetgull i trynet. Du hadde vel klaga da også.. Anonymkode: cda88...6eb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #20 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan ikke kludere med noe på dette grunnlaget, verken om meg eller dama til TS. Du får meg heller ikke til å tro på at du et utdannet innenfor psykisk helse (eller noe som helst annet utover videregående) med de holdningene der, og den måten å argumentere på. Enn å sitte her å be andre voksne mennesker om å holde kjeft i en helt normal diskusjon. Jeg klarer rett og slett ikke å ta deg seriøst, så jeg setter strek der for min del. Anonymkode: c255a...bdc Det er stort sett lurt å holde kjeft om ting man ikke har greie på. Så enkelt. Anonymkode: 147b8...24c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå