AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Kort fortalt: jeg har datet en mann i 7 mnd. nå. Nå følte jeg det var på tide å finne ut av hvor vi står. Jeg ble svært overrasket da han sa at han den siste tiden har vært usikker på om han føler meg mer som en kompis enn som en kjæreste. Han har ikke turt å ta det opp fordi det er blandede følelser og ønsker å finne ut av det. Jeg sa til han at for meg er det enten eller nå. Enten så er vi kjærester eller så går vi hvert til vårt. Kan noen her inne gi meg egen erfaringer på dette og hvordan det gikk, tips og råd på hvordan jeg skal forholde meg/løse dette? Kvinne 30 Anonymkode: ad1aa...758 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Føler med deg. Jeg tror jeg hadde forlatt fyren, og så bare sagt han fikk ta kontakt når han hadde funnet ut av det. Kanskje er du i så fall ledig, og kanskje er du det ikke. Skjønner ikke hva det er med voksne folk som tror "følelser" er en magisk og dypere sannhet man må lete etter og lytte til. Anonymkode: 350c8...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Det er for meg uforståelig at det kommer etter 7 mnd. Jeg friendzoner gutter rimelig kjapt om jeg kjenner at det er noe mer enn bare vennskap. Det må jo være andre følelser der som har gjort at han har holdt på det. Veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere dette nå, men det er vel bare gjøre det som du skrev. Han må finne ut av det på egenhånd og kanskje jeg er der, kanskje ikke når han har funnet ut av det. TS Anonymkode: ad1aa...758
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Tror i grunnen en del luringer bruker det der før å holde damer gående på gress, da er det lett å finne en utvei dersom de møter noen bedre, eller noen som stiller færre krav. Ikke la fyren holde på med det der mot deg. Vært der, gjort det, og det føles ikke bra, uansett hvordan det ender. Anonymkode: 350c8...ebf 1
Antiviruset Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 "Har ikke følelser" bør være det samme som det er slutt! Hvem vil være sammen med et annet menneske som ikke "har følelser" for deg? Når de tar det steget og sier dette til en kjæreste har de knust det forholdet er min påstand. Problemet er at ofte blir det slik at om du gjør det slutt da er vedkommende tilbake om ikke veldig lang tid angrer! Mitt råd er da bare dette! Legg det bak deg og gå videre! Si noe slikt til en kjæreste er de samme som å gjøre det slutt, og det er faktisk ikke noen vei tilbake. Nesten uansett årsak er det slik. Selv om det er depresjon eller annet som ligger bak. Når de ordene er utvekslet så er det sjeldent en vei tilbake. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå