Gå til innhold

Du som har skiftet eller skal skifte navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gjorde du det i forhold til bryllupet?

Anonymkode: bec97...e81

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Når gjorde du det i forhold til bryllupet?

Vi gjorde det i god tid før bryllupet slik at vi rakk å få nye pass, førerkort og bankkort før bryllupet. Vi dro ikke til utlandet rett etterpå så om det hadde blitt forsinkelser så hadde det ikke gjort noe, men vi gjorde det sånn for da var det lite pågang på passkontoret osv
Noen venter til en liten stund etterpå om de skal rett på bryllupsreise så de er sikre på at det ikke blir noe tull og alt er klart til reisen

Anonymkode: 79361...042

Skrevet

Han byttet etternavn cirka 3 måneder før bryllupet. Han måtte få nytt pass til bryllupsreisen 

Anonymkode: cab4d...756

Skrevet

Takk for svar. Hadde egentlig bestilt time til nytt pass neste uke siden mitt har gått ut, men skal gifte meg om litt under et år og endre navn... Så da tror jeg rett og slett jeg avbestiller passtimen og venter noen måneder. Har uansett ikke tenkt meg til utlandet det nærmeste året.. 

Skrevet

At jeg skiftet navn hadde ingen sammenheng med bryllup.

Anonymkode: cfcba...e9c

• Liker 1
Skrevet

De jeg kjenner som har byttet har byttet etternavn etter bryllup og bryllupsreise. Vi har bare beholdt navn. 

Anonymkode: 38ace...4c6

Skrevet

Jeg endret navn i det jeg giftet meg, sendte inn forenklet navneendringsskjema med prøvingsattesten. Vi giftet oss i år, og har ikke vært på bryllupsreise. Kjenner ingen som giftet seg i år som dro utenlands, så for oss har det ikke vært noe problem i det hele tatt. Skal få oppdatert mitt i løpet av høsten. 

Ser du oppdaterte TS, og jeg hadde ikke giddet å betale for pass nå og om et år til. 450 kr (eller hva det er) rett i dass gidder jeg ikke :)

Anonymkode: 81f38...1e0

Skrevet

Vi sendte inn skjema samtidig med vielsepapirene 

Anonymkode: e1532...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...