AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Som en liten godtgjørelse for alle problemene Telenor har hatt i det siste kan man se 20 utvalgte filmer gratis. Jeg har fått tilsendt ørten e-poster om dette tilbudet, men får det ikke til å virke på boksen. Jeg går inn og velger en av de utvalgte filmene og taster inn PIN-koden men får feilmelding. Har restartet dekoderen uten at det hjalp. Har sendt e-post til kundeservice for flere dager siden, men får ikke svar. Hva gjør jeg feil? Må jeg aktivere dette et annet sted, eller noe sånt? Anonymkode: 727c4...5b2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 https://www.telenor.no/privat/artikler/underholdning/aktuelt/brukertips/spanderer-film/ "Du finner filmene i en egen seksjon i T-We, som er markert som Telenor spanderer." Anonymkode: 077ad...5a7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): https://www.telenor.no/privat/artikler/underholdning/aktuelt/brukertips/spanderer-film/ "Du finner filmene i en egen seksjon i T-We, som er markert som Telenor spanderer." Anonymkode: 077ad...5a7 Ja, det er dette tilbudet jeg mener. Må det aktiveres på nettsidene eller noe sånt? Jeg skjønner ikke hvordan man får det til å virke. Anonymkode: 727c4...5b2
Mwanafunzi Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er dette tilbudet jeg mener. Må det aktiveres på nettsidene eller noe sånt? Jeg skjønner ikke hvordan man får det til å virke. Anonymkode: 727c4...5b2 Det ligger undr menyen på T-We boksen. Ja, du må skrive inn pin-koden slik du må for all filmleie, men det er gratis.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Mwanafunzi skrev (7 minutter siden): Det ligger undr menyen på T-We boksen. Ja, du må skrive inn pin-koden slik du må for all filmleie, men det er gratis. Ja, men når jeg har skrevet inn PIN-koden får jeg først opp at det er riktig PIN men så får jeg opp en feilmelding og filmen vil ikke spilles av. Tenkte derfor at dette kanskje må aktiveres et annet sted først. Anonymkode: 727c4...5b2
Mwanafunzi Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Ikke hos meg i alle fall. Hadde ringt eller chattet med Telenor og spurt i så fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå