Gå til innhold

Han jeg skal møte sender runkesnap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 45 år og utrolig deilig, kjekk sympatisk og hele pakka. Han har en god jobb og er veldig ordentlig. På kveldene sender han meg en runkevideo. Er det et tegn på at det kun er sex han vil ha? Han sier han er eksremt lysten på meg. 

Igår var han litt stille, også idag. Er redd han ikke vil treffe meg lengre. Er totalt uerfaren når det gjelder nettdating. 

Anonymkode: 88634...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva svarer du med når han sender sånt?

Anonymkode: b93cf...7f8

• Liker 2
Skrevet

Helt vanlig. 

Selfies er kjedelig.

Sender utelukkende bilder av kuken til kvinner. Forskjellige bakgrunner, hard/slapp, osv. Blir aldri kjedelig. 

Anonymkode: 181cc...e25

Skrevet

Så klart er det sex han vil ha. 

Virker som at han bare er interessert i sex og/eller føler seg bra dum etter videoen dersom han ikke fikk responsen han var ute etter. 

Alt i alt, æsj. 

• Liker 11
Skrevet

Han hadde neppe sendt det til en dame han respekterte og ønsket et seriøst forhold med, tenker jeg. 

Anonymkode: b258b...790

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt vanlig. 

Selfies er kjedelig.

Sender utelukkende bilder av kuken til kvinner. Forskjellige bakgrunner, hard/slapp, osv. Blir aldri kjedelig. 

OK, så det trenger ikke å bety at det kun er sex og kåtskap ? Jeg vil jo helst finne den store kjærligheten. Men liker det han sender meg. Spes når han er så ordentlig og reflektert ellers. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han hadde neppe sendt det til en dame han respekterte og ønsket et seriøst forhold med, tenker jeg. 

Hvorfor ikke? Er det ingen menn som tar meg seriøst? 😒

Skrevet

Jøss, så sjarmerende og sexy! 

:ironi:

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

OK, så det trenger ikke å bety at det kun er sex og kåtskap ? Jeg vil jo helst finne den store kjærligheten. Men liker det han sender meg. Spes når han er så ordentlig og reflektert ellers. 

Neida. Jeg viser kuken til alle. Sånn er jeg bare..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo det betyr han bare vil ha sex. Det er faktisk ganske nasty å sende runkevideoer sånn ut av det blå til noen man ikke engang har møtt.

Anonymkode: c4b8e...1c4

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må nok regne med at den du siterte var ironisk. 

• Liker 3
Skrevet

Det der er så totalt turn off om dere aldri har møttes. Han sender ett tydelig signal på at du ikke bør håpe på mer enn sex i alle fall. Med stor sannsynlighet sender han også slike snapper til andre damer og håper en av dere biter på og kommer over.

Anonymkode: 0fc6e...f23

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ikke? Er det ingen menn som tar meg seriøst? 😒

Ta deg selv seriøst først. Hvorfor ønsker du treffe noen som sender en slik snap før dere engang har møtt hverandre? Det er ikke sånn at menn ikke tar deg seriøst, menn som sender sånt, sender det til mange andre kvinner også. De er ikke seriøse.

Anonymkode: 0fc6e...f23

• Liker 8
Skrevet

Hvis det er dating du er ute etter, så hadde jeg ikke giddet å bruke tid på en som sender runkevideoer. Da virker det som han er mer ute etter sex. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da tenker jeg at du ikke har greie på menn. De fleste menn ønsker sex også med kvinner de respekterer og ønsker seriøse forhold med. Merkelig at det skal være så overraskende for enkelte. Men dersom han er så perfekt som ts skriver, og ts selv er helt grønn på dating, da skurrer det noe.

Anonymkode: ee845...2ca

Skrevet

Det betyr at han hvertfall vil ha sex.. Kanskje han vil ha noe mer. 

Anonymkode: 1e5d9...f05

• Liker 1
Skrevet

Å sende dicpics er jo en nymoderne fetish, han kommer neppe til å slutte med det selv om dere blir et par... Jeg er 99% sikker. Sendte han videoen uten at du ba om det? Svaret ditt vil få en helt annen betydning😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da tenker jeg at du ikke har greie på menn. De fleste menn ønsker sex også med kvinner de respekterer og ønsker seriøse forhold med. Merkelig at det skal være så overraskende for enkelte. Men dersom han er så perfekt som ts skriver, og ts selv er helt grønn på dating, da skurrer det noe.

Nei, tydeligvis ikke 😆 Å sende en runkevideo til en dame man er seriøst interessert i virker rimelig teit og respektløst for meg. Og grenseoverskridende, dårlig tegn.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, tydeligvis ikke 😆 Å sende en runkevideo til en dame man er seriøst interessert i virker rimelig teit og respektløst for meg. Og grenseoverskridende, dårlig tegn.

Litt rask ut ja. Enig i det. Derfor høres det ikke ut som en veeldig seriøs fyr, selv om seriøse typer også har lyst på sex. Runkevideo kan være så mangt.

• Liker 1
Skrevet

Kun damer som skriver her nå da. Kanakhe menn kan gi en menibg om det? Er naturlig å være kåt om man er betatt/forelsket. Jeg tror ikke man må ta det for gitt at han ikke vil om han sender runkesnap. Hvorfor skal han bruke en hel helg på meg snart om han har flere damer med i bagasjen. Han sier navnet mitt og virker oppriktig forelsket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...