Gå til innhold

gifte seg

Gjest Gjest_Michelet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Når vi gifter oss så vil vi ha hundene som ringbærere, er det noen som vet om dette går i en kirke? vil helst ikke gifte meg hos sorenskriveren, noen som vet om det evt. går an å leie inn en av dem på sorenskriveren til å vie oss i et annet lokale? Nå er tiden inne for å bestille tid og sted:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel nesten ta kontakt med noen her. Jeg hadde noen sprøsmål og tok kontakt på e-post. Fikk raskt svar.

Skrevet

Vi vurderte det samme men droppet idéen

Skrevet
Vi vurderte det samme men droppet idéen

Er ikke deres hund relativt ung?

Kan se han for meg vimsende rundt i kirka! ;) Men han er kanskje allerede godt dressert??

Skrevet

Kom til å tenke på en ting: Det kan hende de er "sære" på det. Med tanke på allergikere osv.

Skrevet
Er ikke deres hund relativt ung?

Kan se han for meg vimsende rundt i kirka!  ;)  Men han er kanskje allerede godt dressert??

Jo, han er ett år. Han skulle selvfølgelig bli fulgt opp av broren eller kusinen min, men som sagt så ble det ikke noe av. :ler:

Om han er godt dressert? Ikke så veldig. Men han drar ikke så mye, han er jo bare en liten tass på rundt 7 kg. Morsomt hadde det vært i allefall! :ler:

Skrevet

Hunder i kirken...? Jeg håper du tuller?? :overrasket:

Skrevet

Jeg har selv vært inne på ideen når jeg en gang skal gifte meg og synes det er utrolig søtt. Det bør kanskje ikke være en stor type hund, men en liten søt og sjarmerende tass :)

Skrevet

Om sorenskriver/dommer vil vie dere et annet sted er helt opp til dem. Det er ikke noe de er pålagt, så det går på deres innstilling.

Gjest Madeleine
Skrevet

Hunder i kirken syns jeg høres litt rart ut.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Kan bare være hundeeiere som synes sånt er søt. :hakeslepp:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

hvorfor må det nødvendigvis være en søt liten tass? Vi har en Grand Danois og en Dobermann,syns det er flott med store staselige hunder jeg, og vi har 2 venner som kan leie dem, som begge er vandt med å håndtere disse rasene :)

Vil ha dem me på den store dagen, da de er fullverdige familiemedlemmer for oss, begge elsker masse mennesker og all den oppmerksomheten de kan få :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet
Kom til å tenke på en ting: Det kan hende de er "sære" på det. Med tanke på allergikere osv.

Er så heldig at ingen av de som er invitert,eller noen i vår omgangskrets er allergiske mot hunder :)

Skrevet

Hihi, så kan de være ringbærere, få festet sånne koselige ringputer på ryggen :grine2:

Har du funnet ut noe mer om det går??

Hunder blir jo familiemedlemmer, så og si, jeg syntes dette hørtes herlig ut :klappe:

Skrevet

Jeg har hatt hund hele livet selv, og anser dem som en del av familien. Men allikevel synes jeg ikke de har noe i kirken å gjøre, det er fortsatt et dyr, familie eller ei.

Skrevet

Lurer på om marsvin kan være ringbærere?

Skrevet

Jeg har tenkt på det samme selv. Men grunnen til at jeg utelukker det er hvis de blir litt vel ivrige og skader noen sin kjole eller lignende? Men ideen er kjempemorsom, det er jo ditt bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...