AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Det var ingen romantiske følelser involvert da dette var med en tjeneste for min kollega. Min vil dette bli sett på som utroskap? Jeg og min kollega er aldri med hverandre på fritid og jobber kun sammen annenhver uke. Jeg har lyst å fortelle mannen min men kollegaen min mener jeg bør tie stille da dette kan skape problemer for ham Anonymkode: 1d23e...4d6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Ingen hjelper noen å miste jomfrudommen vel. Man har da sex fordi man har lyst til det. Selvfølgelig er det utroskap å ha sex med andre enn den man er sammen med. Anonymkode: ab595...076 35
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Du lå med din kollega, og lurer på om du var utro mot din mann?? Anonymkode: b527d...ab8 36
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 "Blir dette sett på som utroskap?" Ehhh... Ja.... Dessuten, gjort ham en tjeneste? Dette er vel ikke seriøst eller? 😅 Du hadde gått på hue og ræva ut, hvis du var min samboer! Anonymkode: f2054...11e 10
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Han slet veldig med selvbilde og fæle tanker. Aldri hatt dame og desperat på kvinnelig kontakt Han er langt over 40 og jeg ville han kunne få i det minste jomfrudommen ut av verden da han føler seg så anderledes fra alle andre. Jeg tenker at hvis noe så lite kan gjøre så godt for et menneske, kan det ikke være så galt? TS Anonymkode: 1d23e...4d6 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen hjelper noen å miste jomfrudommen vel. Man har da sex fordi man har lyst til det. Selvfølgelig er det utroskap å ha sex med andre enn den man er sammen med. Anonymkode: ab595...076 sex er da ikke så svart og hvitt. Er ikke alltid sex trenger å være ønsket hos begge. Tror du alle horer vil ligge med klientene sine? Nei, det er tjenester for å gjøre kunden sin glad. Samme med meg, hvor jeg lå med kollega for å få han mindre slitsom i en arbeidsdag. Horer er heller ikke utro mot sine ektefeller hvis de har sex med klienter TS Anonymkode: 1d23e...4d6 1
Meadow Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han slet veldig med selvbilde og fæle tanker. Aldri hatt dame og desperat på kvinnelig kontakt Han er langt over 40 og jeg ville han kunne få i det minste jomfrudommen ut av verden da han føler seg så anderledes fra alle andre. Jeg tenker at hvis noe så lite kan gjøre så godt for et menneske, kan det ikke være så galt? TS Anonymkode: 1d23e...4d6 Hvis mannen din hadde "hjulpet" en dame på jobben, så hadde det vært greit for deg? 16
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han slet veldig med selvbilde og fæle tanker. Aldri hatt dame og desperat på kvinnelig kontakt Han er langt over 40 og jeg ville han kunne få i det minste jomfrudommen ut av verden da han føler seg så anderledes fra alle andre. Jeg tenker at hvis noe så lite kan gjøre så godt for et menneske, kan det ikke være så galt? TS Anonymkode: 1d23e...4d6 Tror du samboeren din synes du har gjort en god gjerning? Anonymkode: f2054...11e 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han slet veldig med selvbilde og fæle tanker. Aldri hatt dame og desperat på kvinnelig kontakt Han er langt over 40 og jeg ville han kunne få i det minste jomfrudommen ut av verden da han føler seg så anderledes fra alle andre. Jeg tenker at hvis noe så lite kan gjøre så godt for et menneske, kan det ikke være så galt? TS Anonymkode: 1d23e...4d6 Så lenge dette er noe du og mannen din kan snakke sammen om, og du ikke har noe problem med at han gjør det samme for en av sine venninner, så vil jeg si at dette ikke er utroskap. Anonymkode: 834be...754 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 Så han var en chad hele tiden siden du endte opp med å ligge med han? Anonymkode: 477f4...b88
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): sex er da ikke så svart og hvitt. Er ikke alltid sex trenger å være ønsket hos begge. Tror du alle horer vil ligge med klientene sine? Nei, det er tjenester for å gjøre kunden sin glad. Samme med meg, hvor jeg lå med kollega for å få han mindre slitsom i en arbeidsdag. Horer er heller ikke utro mot sine ektefeller hvis de har sex med klienter TS Anonymkode: 1d23e...4d6 😂😂 Okay, nå tror jeg du troller. Men hvis en hore har en samboer, så vil jeg tro at samboeren er inneforstått med partnerens yrke, og har valgt å leve med det. Vet samboeren din at du er hore? Anonymkode: f2054...11e 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #13 Skrevet 30. september 2021 Meadow skrev (2 minutter siden): Hvis mannen din hadde "hjulpet" en dame på jobben, så hadde det vært greit for deg? Ja TS Anonymkode: 1d23e...4d6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #14 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂😂 Okay, nå tror jeg du troller. Men hvis en hore har en samboer, så vil jeg tro at samboeren er inneforstått med partnerens yrke, og har valgt å leve med det. Vet samboeren din at du er hore? Anonymkode: f2054...11e Jeg er ikke hore, jeg tok ikke noen form for betaling. Jeg brukte bare et eksempel på at utroskap er ikke svart/hvit , en bestemt formel. Jeg vet godt at min mann vil forstå situasjonen, men er min kollega jeg tenker på TS Anonymkode: 1d23e...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #16 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke hore, jeg tok ikke noen form for betaling. Jeg brukte bare et eksempel på at utroskap er ikke svart/hvit , en bestemt formel. Jeg vet godt at min mann vil forstå situasjonen, men er min kollega jeg tenker på TS Anonymkode: 1d23e...4d6 Da har du en VELDIG forståelsesfull mann. 🙄 Dette må være trolling.... Anonymkode: f2054...11e 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #17 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke hore, jeg tok ikke noen form for betaling. Jeg brukte bare et eksempel på at utroskap er ikke svart/hvit , en bestemt formel. Jeg vet godt at min mann vil forstå situasjonen, men er min kollega jeg tenker på TS Anonymkode: 1d23e...4d6 Snodig at du ikke fortalte din mann noe på forhånd da Anonymkode: b527d...ab8 7
Pappi Skrevet 30. september 2021 #18 Skrevet 30. september 2021 Kan aldri forestille meg at dette kan være troll. ALDRI!! 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #19 Skrevet 30. september 2021 Er du villig til å «hjelpe» flere? spør for en venn 😂😂 Anonymkode: 8c0cd...aaa 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #20 Skrevet 30. september 2021 Dette må være et incel-troll som vil plante et frø blant KG-damer for å få dem til å forbarme seg over de stakkars mennene som ikke får sex😂 Anonymkode: a2c7a...7a6 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå