Gå til innhold

Tips til gode kompresjonsstrømper?

Anbefalte innlegg

Gjest PunkCouture
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg et par støttestrømper/kompresjonsstrømper, men synes det er vanskelig å velge. Noen er fryktelig dyre (700 kr ++), men jeg vil helst ikke bruke mer enn rundt 300 kr på et par. Noen her inne som har noen å anbefale for å forebygge åreknuter og ødem under svangerskapet? Takk for eventuelle tips 🤗

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PunkCouture skrev (1 time siden):

Jeg skal kjøpe meg et par støttestrømper/kompresjonsstrømper, men synes det er vanskelig å velge. Noen er fryktelig dyre (700 kr ++), men jeg vil helst ikke bruke mer enn rundt 300 kr på et par. Noen her inne som har noen å anbefale for å forebygge åreknuter og ødem under svangerskapet? Takk for eventuelle tips 🤗

Jeg kjøpte for ca 700 kr, veldig gode støttestrømper med det var klasse 2 (behandlende, ikke bare forebyggende) og jeg måtte ha det siden jeg allerede hadde fått åreknuter. Første graviditet hadde jeg ikke åreknuter eller hevelse så da hadde jeg bare noen billige på jobb (knestrømper) har du ingen problemer?

Anonymkode: 7d6fa...239

Gjest PunkCouture
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjøpte for ca 700 kr, veldig gode støttestrømper med det var klasse 2 (behandlende, ikke bare forebyggende) og jeg måtte ha det siden jeg allerede hadde fått åreknuter. Første graviditet hadde jeg ikke åreknuter eller hevelse så da hadde jeg bare noen billige på jobb (knestrømper) har du ingen problemer?

Anonymkode: 7d6fa...239

Takk for svar. Jeg har egentlig ingen problemer, men jeg har begynt å få litt mer væske i kroppen generelt, og også i beina. Jeg hadde ikke tenkt over det hvis det ikke var for at jeg ser at jeg har fått merker etter strikkene på sokkene og etter sømmene på buksene. Tenker derfor at det er et godt tidspunkt å begynne med litt kompresjon, i alle fall deler av dagen 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...