Gå til innhold

Å date en du har blitt kjent med på nettet, anbefalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte en om ei uke for første gang. Kjemien vår er råbra og vi tiltrekkes veldig av hverandre. Har du blitt skuffet over dagen IRL ? Vet ikke om det er kun sex han vil møtes for? Han sier han gleder seg til å gjøre alt med meg. Erfaringer? Denne mannen er 40+. 

Anonymkode: 0cb30...4a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har knapt blitt overrasket i virkeligheten av en mann jeg har chattet med. Bilder og ord sier det aller meste. Mulig jeg har flere antenner enn andre, for jeg ser stadig folk er overrasket her. Hvis du ikke har forstått om han kun vil ha sex eller forhold, får du spørre han. Hovedregelen er at du ser det på bildene, eventuelt at han gir deg komplimenter på utseende tidlig og til slutt om han bare skriver om vær og vind for å holde deg varm. En som lurer på om du er hans fremtidige livspartner vil spørre deg spørsmål om livet ditt og interessene dine og følge opp det du skriver. Er min erfaring i hvert fall.

Når du skriver at kjemien er råbra og dere tiltrekkes veldig av hverandre, tenker jeg sex, men det kan jo hende kjemien går dypere og at det blir mer enn det allikevel. Lykke til :)

Endret av McMary
  • Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Det er jo mange som finner hverandre på nett.  Regner med at du har googlet og sjekket der du kan.  Et tips kan være om du kjenner etternavnet, om å søke ham opp på 1881, se adressen og søke etter flere med samme etternavn i området, sjekk om det er en kvinne på samme adresse og søk henne opp på fb eller andre steder.  Da avslører du kanskje en ektemann på jakt etter eventyr.

Skrevet

"gjøre alt"? Typ ta oppvasken sammen,  eller munnknulle deg brutalt?  

Anonymkode: 4ab0f...9dd

• Liker 1
Skrevet
McMary skrev (4 timer siden):

Jeg har knapt blitt overrasket i virkeligheten av en mann jeg har chattet med. Bilder og ord sier det aller meste. Mulig jeg har flere antenner enn andre, for jeg ser stadig folk er overrasket her. Hvis du ikke har forstått om han kun vil ha sex eller forhold, får du spørre han. Hovedregelen er at du ser det på bildene, eventuelt at han gir deg komplimenter på utseende tidlig og til slutt om han bare skriver om vær og vind for å holde deg varm. En som lurer på om du er hans fremtidige livspartner vil spørre deg spørsmål om livet ditt og interessene dine og følge opp det du skriver. Er min erfaring i hvert fall.

Når du skriver at kjemien er råbra og dere tiltrekkes veldig av hverandre, tenker jeg sex, men det kan jo hende kjemien går dypere og at det blir mer enn det allikevel. Lykke til :)

Jeg kan gi deg noen eksempler skriver han skriver. Han tar gjerne et bilde av seg selv og skriver 'tenker på deg'. Han kan ha en dårlig dag og skrive han skulle trengt meg der nå. Han sier det er noe helt spesielt med meg og nevner navnet mitt. 

Han skrev for 3 dager siden at han følte seg så betatt, tenkte mye på meg. Jeg blir jo helt klart smigret! Men så har han vært litt stille idag igjen. Han jobber nok og er vel opptatt, men likevel. Jeg har blitt så betatt av han at jeg blir opptatt av hans mld. Burde jeg holde litt tilbake jeg også? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kan gi deg noen eksempler skriver han skriver. Han tar gjerne et bilde av seg selv og skriver 'tenker på deg'. Han kan ha en dårlig dag og skrive han skulle trengt meg der nå. Han sier det er noe helt spesielt med meg og nevner navnet mitt. 

Han skrev for 3 dager siden at han følte seg så betatt, tenkte mye på meg. Jeg blir jo helt klart smigret! Men så har han vært litt stille idag igjen. Han jobber nok og er vel opptatt, men likevel. Jeg har blitt så betatt av han at jeg blir opptatt av hans mld. Burde jeg holde litt tilbake jeg også? 

Synes du skal glemme taktikkeri og gi mannen en sjanse jeg...gjør det som føles riktig når dere møtes er taktikk nok...🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja du burde holde veldig tilbake! Ikke Chat så mye og lenge på nettet før dere treffes!  Da bygger dere bare opp forestillinger og illusjoner om hverandre. Og det der synes jeg er røde flagg! Han kan ikke være betatt av deg ut i fra skriftlig kommunikasjon over nettet. Det forstår du ut i fra ditt intellekt! Alt kan være fake og bare ord! Så bare få til et treff og møtes på en date offentlig og trygt. Vil han ikke dette så er det bare tull alt sammen, og så etter første date ser du om det er kjemi, interesser og verdier der. Så på handling og ikke ord. Så enkelt er det faktisk. Ikke la deg sjarmere over det han sender det av meldinger på nettet uten at dere har møttes og blitt kjent. Det er et stort rødt flagg og ikke noe annet. For det er manipulasjon slik jeg ser det. Få deg så "varm" at han kan lose deg inn i sengen etter første treffe :)  Bare ikke godta eller forestille deg noe slikt etter kommunikasjon over nett. Nettet fungerer for  første kontakt og litt kommunikasjon, så må dere treffes. Dras dette ut betyr det at det er noe galt der! Slik er det alltid!

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt vanlig å bli kjent vi nett først og så møtes i dag. men må innrømme at jeg selv oftere blir skuffet og opplever null fysisk tiltrekning selv om alt har virket bra "på papiret", enn at det klaffer. Men det skjer at det klaffer godt også. Masse lykke til!

Anonymkode: c7888...7ac

• Liker 1
Skrevet

det er veldig geografisk motivert. Men har du en kikkert så ville jeg valgt den istedenfor. 

Anonymkode: c7d18...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...