Gå til innhold

Hvordan klager man på skjønnhetsbehandling?

Anbefalte innlegg

Jeg tok vippeløft for noen timer siden (har tatt på samme sted flere ganger) og da jeg fikk se resultatet så virket ikke vippene på det ene øyet spesielt bøyd. Jeg tenkte ikke så mye over det for som regel så tar det noen timer for at vippene for løftet seg enda mer (dette sa også vippeteknikeren). Nå har det gått noen timer forskjellene på vippene på det ene øyet er drastisk stor sammenlignet med det andre. Kun endene av vippene er bøyd på det ene øyet og det ser ikke ut til å løfte seg noe særlig mer. Venstreøyet mitt ser ut som et flott dukkeøye og høyreøyet så ser det ut som om jeg har halvveis prøvd å bruke vippetang i 5 sekunder

Hvordan klager jeg? Skal jeg vente til i morgen for å se om det skjer noe mer eller sender jeg melding nå? Har jeg rett på ny behandling (eller går ikke det?) eller pengene tilbake?

Anonymkode: a8dd6...641

Fortsetter under...

Hvordan du klager? Er du seriøs? Du sier selvfølgelig bare ifra at du ikke er fornøyd og ber dem om å se på det og blir enige om en løsning 🤷🏼‍♀️

Hvor vanskelig kan det gjøres liksom?

Anonymkode: 53e33...b8a

• Liker 3
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan du klager? Er du seriøs? Du sier selvfølgelig bare ifra at du ikke er fornøyd og ber dem om å se på det og blir enige om en løsning 🤷🏼‍♀️

Hvor vanskelig kan det gjøres liksom?

Anonymkode: 53e33...b8a

Jeg har aldri klaget før. Klager jeg NÅ eller venter jeg 24t i håp om at det blir bedre? Det tar en god halvtime å komme seg dit og det virker som om de er fullbooket ut dagen og morgendagen

Anonymkode: a8dd6...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...