AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Hva er mest vanlig i dag? går man på date med «Trond» og etter daten til «Even» som man har vill sex med til du og «Trond» vil være et par? Anonymkode: 175b6...55b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Ville vært en dealbreaker for meg, iallefall. Får jo ikke akkurat følelsen av at du er forelsket i meg når du puler en annen. Anonymkode: 9bb17...fbb 16
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Innafor frem til du ikke lenger er platonisk med Trond. Anonymkode: 1a662...b26 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Innafor frem til du ikke lenger er platonisk med Trond. Anonymkode: 1a662...b26 Hvordan er sex platonisk? Anonymkode: 175b6...55b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er sex platonisk? Anonymkode: 175b6...55b Skrev ikke det, men frem til man begynner å være intim med daten. Om man har èn kaffedate med Trond uten et kyss engang trenger ikke Even være helt ute av bildet. Anonymkode: 1a662...b26 3
Veggdyret Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 TS: hva som er en dealbreaker for andre er jo ikke det viktigste her, de viktige er hvorvidt det er en dealbreaker for deg og for den du dater. Hvis du er den som ønsker å holde på din FF så lenge som mulig - tenker du at en siste runde (eller tre, eller fem) er "verdt det" om du blir dumpet fordi det faktisk viste seg å være en dealbreaker?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 Dealbreaker. Om du er ærlig med daten og sier "jeg har en jeg knuller platonisk og vil fortsette til vi er er et par", så stikker daten i 99 av 100 tilfeller... og holder du det hemmelig har du allerede ødelagt starten på noe som kunne blitt bra. Det kommer alltid for en dag tilslutt. Anonymkode: 275a2...2e6 10
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dealbreaker. Om du er ærlig med daten og sier "jeg har en jeg knuller platonisk og vil fortsette til vi er er et par", så stikker daten i 99 av 100 tilfeller... og holder du det hemmelig har du allerede ødelagt starten på noe som kunne blitt bra. Det kommer alltid for en dag tilslutt. Anonymkode: 275a2...2e6 Er det ikke bare å fortsette til første gang de ligger sammen fremfor til de er et par? Anonymkode: 1a662...b26
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 Øh, nei. Du er ikke på date med en fyr du kanskje blir forelsket i, og så går hjem og knuller en annen. Hjernen funker ikke sånn. Det er ikke rart dere sliter. Anonymkode: 275a2...2e6 14
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Øh, nei. Du er ikke på date med en fyr du kanskje blir forelsket i, og så går hjem og knuller en annen. Hjernen funker ikke sånn. Det er ikke rart dere sliter. Anonymkode: 275a2...2e6 Jepp, jævlig ekkelt synes jeg. Og litt komplisert mtp. test for kjønnssykdommer og sånt, som man jo burde ta mellom partnere. Anonymkode: a6d8e...005 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Øh, nei. Du er ikke på date med en fyr du kanskje blir forelsket i, og så går hjem og knuller en annen. Hjernen funker ikke sånn. Det er ikke rart dere sliter. Anonymkode: 275a2...2e6 Men si man er på kaffedate med 4 stk i måneden? Nå har ikke jeg tid til sånt men mange gjør det, er man eksklusiv etter èn kaffedate uten et kyss for eksempel? Anonymkode: 1a662...b26 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men si man er på kaffedate med 4 stk i måneden? Nå har ikke jeg tid til sånt men mange gjør det, er man eksklusiv etter èn kaffedate uten et kyss for eksempel? Anonymkode: 1a662...b26 I en sånn aktiv datingperiode der man aktivt leter så hadde jeg droppet å ha ff🤷♀️ Anonymkode: a6d8e...005 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #13 Skrevet 30. september 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Men si man er på kaffedate med 4 stk i måneden? Nå har ikke jeg tid til sånt men mange gjør det, er man eksklusiv etter èn kaffedate uten et kyss for eksempel? Anonymkode: 1a662...b26 Etter tur eller parallell? Uansett tenker jeg det er best å gjøre seg HELT ferdig med en partner før en involverer seg med en annen. Anonymkode: 75d3f...d58 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #14 Skrevet 30. september 2021 Jeg synes det er veeeldig rart å skulle kreve eksklusivitet uten å snakke om det? Jeg tar den samtalen etter første ligg om det føles rett, Hvorfor vente? du lever for kort til at et «kanskje» skal sette en stoppe for dine opplevelser, for alt du vet holder han deg på en knagg i flere år mens han ligger med andre Anonymkode: 5c484...5e6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #15 Skrevet 30. september 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Etter tur eller parallell? Uansett tenker jeg det er best å gjøre seg HELT ferdig med en partner før en involverer seg med en annen. Anonymkode: 75d3f...d58 Tenkte etter tur. Virker som mange dater på den måten i dag. Hadde vært en ide til de som ligger litt tidlig og blir lei seg når de ikke hører noe etterpå, bedre da å ligge med fast ff frem til man vet daten er ordentlig interessert og så kutte ut ff etter første gang man ligger sammen? Anonymkode: 1a662...b26
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #16 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Øh, nei. Du er ikke på date med en fyr du kanskje blir forelsket i, og så går hjem og knuller en annen. Hjernen funker ikke sånn. Det er ikke rart dere sliter. Anonymkode: 275a2...2e En dealbreaker for meg ville være å være så dum å fortelle en aktuell date om fast ff på si. Så lenge man bare er intim med én av gangen, så har man vel sitt på det rene. Kvinne Anonymkode: 1ff7a...34f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #17 Skrevet 30. september 2021 Jeg har gått på dater mens jeg har hatt en fast FF, men jeg har ikke hatt sex med en ny date før jeg har avsluttet FF-relasjonen. Jeg følte at det var grensen min. Men nå ser jeg ikke på første dater som noe veldig forpliktende da, men heller et møte der man ser om kjemien og tiltrekningen stemmer. Jeg er kvinne, 26 år. Anonymkode: 503f9...830 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har gått på dater mens jeg har hatt en fast FF, men jeg har ikke hatt sex med en ny date før jeg har avsluttet FF-relasjonen. Jeg følte at det var grensen min. Men nå ser jeg ikke på første dater som noe veldig forpliktende da, men heller et møte der man ser om kjemien og tiltrekningen stemmer. Jeg er kvinne, 26 år. Anonymkode: 503f9...830 Det er vel ikke snakk om kaffedates eller først date her, det er snakk om starten på et forhold hvor følelser og alt skal spire. Det er heller ikke snakk om "forpliktelser" og "å ha alt sitt på det tørre". Man MÅ ikke knulle noen hele tida vet du. Det går helt greit å ikke gjøre det. Instant gratification generation. Generasjon Z, dere er ødelagt. Singelgenerasjonen, skal ha skal ha skal ha generasjonen, i pose og i sekk generasjonen, meg meg meg generasjonen. For å si det slik, dersom jeg dater noen og får snusen i at de driver på med noen andre samtidig, så er det hard left umiddelbart, selv om følelsene mine har begynt å blomstre. Slike folk gidder jeg bare ikke. Anonymkode: 275a2...2e6 7
NysgjerrigPiken Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er vel ikke snakk om kaffedates eller først date her, det er snakk om starten på et forhold hvor følelser og alt skal spire. Det er heller ikke snakk om "forpliktelser" og "å ha alt sitt på det tørre". Man MÅ ikke knulle noen hele tida vet du. Det går helt greit å ikke gjøre det. Instant gratification generation. Generasjon Z, dere er ødelagt. Singelgenerasjonen, skal ha skal ha skal ha generasjonen, i pose og i sekk generasjonen, meg meg meg generasjonen. For å si det slik, dersom jeg dater noen og får snusen i at de driver på med noen andre samtidig, så er det hard left umiddelbart, selv om følelsene mine har begynt å blomstre. Slike folk gidder jeg bare ikke. Anonymkode: 275a2...2e6 Problemstillingen i tråden er noe uklar, om det er snakk om første dates eller starten på et forhold. Å ha en ff og samtidig gå på en første date eller to ser jeg som uproblematisk. Det er selvsagt annerledes hvis det er begynnelsen på et forhold og følelser er involvert. Noen trekker grensen ved flere partnere (f.eks behold ff til sex med den nye kommer på banen) eller ved følelser (dvs avhengig av type relasjon man har). Sex og nærhet er et sentralt behov for de fleste, også single. For meg er det en god løsning å ha en fast ff samtidig som jeg går på dater her og det, og så stoppe med ff om det blir noe mer ut av en av disse datene. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 12.19): Hva er mest vanlig i dag? går man på date med «Trond» og etter daten til «Even» som man har vill sex med til du og «Trond» vil være et par? Anonymkode: 175b6...55b Deal breaker, absolutt Anonymkode: c129b...0dd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå