AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 hei, som sikkert de fleste andre bekymrer jeg meg for strømpriser fremover. Jeg innhentet et bedriftstilbud siden jeg har bedrift og hjemmekontor, men finner ikke ut om det jeg har hos Norges Energi er bedre eller verre. Ringte NE kundeservice, og verre tåkeprat må man se lengre etter. Dere som har dette selskapet, er dere fornøyde??? Anonymkode: 5067f...e34
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Bruker Klarkraft, da vet jeg i alle fall hva jeg betaler for. Dvs spotpris + 39 kr/mnd. Anonymkode: 0b597...7b5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker Klarkraft, da vet jeg i alle fall hva jeg betaler for. Dvs spotpris + 39 kr/mnd. Anonymkode: 0b597...7b5 I must google it☺️Jeg har vannbåren varme og 43m2, så bør ikke få for store regninger uansett🤷♀️ Anonymkode: 5067f...e34
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Bruker ikke dette selskapet, men byttet i god tro til fjordkraft. Men det ser ikke ut til at det ble noe rimeligere. Bolig 160 kvm brukt 871 kwh, på en mnd. Ingen panel ovn på dagtid, kun varme pumpe kveld ellers peis. Men oppvaskmaskin/vaskemaskin og varmtvannstank som drar strømmen opp. Vurderer å bytte etter at bindingstiden er over. Anonymkode: 8dfcb...14f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker ikke dette selskapet, men byttet i god tro til fjordkraft. Men det ser ikke ut til at det ble noe rimeligere. Bolig 160 kvm brukt 871 kwh, på en mnd. Ingen panel ovn på dagtid, kun varme pumpe kveld ellers peis. Men oppvaskmaskin/vaskemaskin og varmtvannstank som drar strømmen opp. Vurderer å bytte etter at bindingstiden er over. Anonymkode: 8dfcb...14f Vil tro det er du som styrer forbruket, ditt uansett hvilket selskap du bruker. Anonymkode: 71c4c...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå