Gjest Bera Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Jeg skulle hatt mensen på onsdag, men den har ikke kommet enda. Har hatt regelmessige sykluser. Tok derfor en test i dag tidlig, men den viste kun en strek. Kan det være håp allikevel? Takk på forhånd.
BlaBla Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Det er jo håp. Det er ikke sikkert at du har produsert nok hcg enda til at det gjør utslag på testen. Mener å ha hørt at det dobles for hver dag. Så hvis mensen ikke er kommet om et par dager heller, kan du jo ta en ny test. Lykke til.
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Så lenge det ikke er mens, så er det vel håp. Men det er jo ikke uvanlig at mensen kan forsinkes ved stress eller lignende. Jeg ville nok ha tatt en ny test om noen dager.
BlaBla Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skulle hatt mensen på onsdag, men den har ikke kommet enda. Har hatt regelmessige sykluser. Tok derfor en test i dag tidlig, men den viste kun en strek. Kan det være håp allikevel? Takk på forhånd. ← Har du tatt flere tester eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå