AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Har tatt andre dose av vaksinen og våknet idag med uvel følelse i kroppen og en vond arm det nesten ikke går å bruke. Har en jobb hvor jeg må bruke begge armene og det er mye tunge løft. Ringte arbeidsgiver og spurte om jeg kunne bruke en feriedag (uten lønn) vet bedriften sliter økonomisk. Men ble møtt av det jeg ikke ser på som forståelse og at det var litt kort varsel å be om feriedag på.. Arbeidsgiver ga utrykk for at det nå ble en «jobb» å få noen til å dekke for meg, å den ser jeg jo, men samtidig ville jeg ikke fungert optimalt på jobb idag og det ville medført smerter. Likevel blir jeg litt lei meg, av å bli møtt slik, når man ringer å forklarer situasjonen. Kjip følelse når man føler man lager bry for jobben og lurer på om jeg bare burde ha bitt det i meg og reist på jobb i ettermiddag? Hvor høy/lav terskel har andre for å dra på jobb når de ikke er i form? Anonymkode: d0eb5...275
missmcbeal Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Herregud for en dårlig arbeidsgiver, du skulle fått ut egenmeldingsdag på flekken for dette og ikke behøve å spørre om en feriedag uten lønn. Det er ikke din feil at du reagerer slik på vaksinen, og du skal ha ikke ha dårlig samvittighet for å ikke komme på jobb når du ikke klarer å løfte armen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Føler skikkelig på det.. har hatt ett par runder med sykt barn også i høst og føler jeg lager bry for jobben «Nå er det hun igjen ja..» føler jeg de tenker. Så tenker jeg at jeg burde bare presset meg litt å fullført vakten i kveld. Jeg hadde jo klart det, men vet det ville vært tungt og ikke minst vondt. Så føler jeg at jeg er jo ikke syk, det er bare litt bivirkninger.. Hater å føle at man ikke blir trodd helt og at man lager ekstra bry for jobben. Anonymkode: d0eb5...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå