AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Hei! jeg har for tiden begynt å få veldig vondt i korsryggen, det er smertefullt mest på sidene og nesten nede på øvre del av rumpen. Er det noen andre som har hatt det slik og hva kan det eventuelt være? Er det noe som kan hjelpe mot smertene? Anonymkode: c95dc...a21
Gjest Sofiex Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Jeg har hatt det slik siden uke 10 jeg også! Vet ikke helt hva det er men tror det er noe med hormonforandringene i kroppen?Tipset jeg fikk var å ikke vri meg for masse, holde ryggen rett og være forsiktig når jeg reiser meg og setter meg ned😊 Har også kjøpt en graviditetspute (kan så klart bruke en vanlig pute også) som jeg legger under lårene på nettene, dette letter litt på smertene😁
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Bekken Ikke nødvendigvis bekkenløsning, men kanskje en bekkelåsning. En tur til kiropraktor kan være lurt for litt forebygging. Anonymkode: 995c8...6da 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Sofiex skrev (1 time siden): Jeg har hatt det slik siden uke 10 jeg også! Vet ikke helt hva det er men tror det er noe med hormonforandringene i kroppen?Tipset jeg fikk var å ikke vri meg for masse, holde ryggen rett og være forsiktig når jeg reiser meg og setter meg ned😊 Har også kjøpt en graviditetspute (kan så klart bruke en vanlig pute også) som jeg legger under lårene på nettene, dette letter litt på smertene😁 Takk! Har vurdert sånn pute en stund nå ja men har hele tiden trodd det er for tidlig enda haha. Men nå kan jeg kanskje med god sammvittighet kjøpe meg en sånn da Anonymkode: c95dc...a21
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bekken Ikke nødvendigvis bekkenløsning, men kanskje en bekkelåsning. En tur til kiropraktor kan være lurt for litt forebygging. Anonymkode: 995c8...6da Skal til fastlegen i morgen så skal ta det opp Men takk for tips. Anonymkode: c95dc...a21
Gjest PunkCouture Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Jeg begynte å få det samme rundt uke 12. Hvis du googler sakrum og iliosakralleddene - er det området du har vondt i?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 PunkCouture skrev (2 timer siden): Jeg begynte å få det samme rundt uke 12. Hvis du googler sakrum og iliosakralleddene - er det området du har vondt i? Ja spesielt Sakrum. Anonymkode: c95dc...a21
Gjest PunkCouture Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja spesielt Sakrum. Anonymkode: c95dc...a21 Okei, samme her. Ville bare si at jeg har nerdet noen timer på YouTube, og funnet en del styrkeøvelser og stretchingøvelser som jeg synes har hjulpet meg ganske mye 🙂 Synes spesielt noen fysioterapeuter fra Australia har laget noen gode videoer om å styrke de ulike gluteusmusklene og å tøye de. I tillegg bestilte jeg et støttebelte på Amazon som jeg bruker et par timer daglig. Er veldig fornøyd med det, også. En stund fikk jeg veldig vondt bare av å gå 1 km, men nå kan jeg gå 5 km før jeg må gi meg, så alt dette har vært gull for meg ☺️ Jeg sender gjerne noen linker her i morgen, hvis det er av interesse, men nå skal jeg legge meg 🙃 Endret 30. september 2021 av PunkCouture
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Fint takk for tips! Anonymkode: c95dc...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå