Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 jeg lurer på en ting. når gir vi forlover gaven? jeg skal betale frisøren til henne,hun har bursdag snart,kan jeg si det da eller gi gave kort fra den salongen til neste år,eller skal jeg bare si det sånn plutselig neste år når vi sitter der? jeg skal gi en liten gave til rett etter bryllupet,(ett smykke med ingravering) vi har kjent hverandre hele livet og er veldig gode venner. det er jo en gave å få være forlover,men jeg syntes hun fortjener mer.
lil Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Kan desverre ikke svare deg, lurer på det samme selv Er det vanlig å betale forloverens frisør?? Har sett at salongene gjerne har pakkepris på dette.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 hei,ingen ting er vanlig ang forlover gave,forloveren selv syntes nok at det er nok å være forlover,men jeg vil sitte ekstra pris på henne for at hun er min forlover og bestevenn. mangen har pakke priser,men hun vi skal ha er ikke så dyr.....
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Jeg gav forloveren min en liten ting kvelden før bryllupet
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Min forlover fikk gaven sin kvelden før bryllupet, da vi satt og spiste. Jeg skulle sove der, så det var et fint tidspunkt!
Lassie Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Her kommer forlovergavene til å være veldig "enkle" og umulige å gi i forkant av bryllupet. Vi har nemlig tenkt å få fotografen til å ta et bilde av oss m/forlovere som vi rammer inn i en fin ramme og gir dem. Eller er det vanlig at forloverne får dette uansett, og attpåtil får en forlovergave? *litt blank*
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 takk. bilde er veldig fint også,det er som noen har sagt tidligere,du kan gi hva du føler jeg fyntes hun fortjener gave,pga hun hjelper meg en del og det er min barndomsvenninne.jeg sa muntlig i går at jeg betalte frisør timen hennes,men hun vet ikke den andre gaven,kanskje smykke eller bilde......frisøren er mellom 300-500 kr.inkl sminke.(kjente)
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Vil bare si et lite Obs! i forbidelse med å gi bort bilde. Det er klart det er koselig å få bilde av brudeparet med forlovere når man selv var forlover, men jeg villle IKKE ha rammet det inn. Grunnen er at man da føler seg forpliktet til å la det stå fremme. Min mann var forlover til en kompis og fikk et bilde i A4 med ramme - vi hadde IKKE lyst til å ha bildet av paret hengende opp.... Vi har til sammen vært forlovere til 5 stykker, og har fine bilder av alle sammen - i album!
Spirito Skrevet 2. oktober 2005 #9 Skrevet 2. oktober 2005 Kanskje man kunne fått fotografen til å ta et bilde av hver forlover alene? Det ville jeg satt pris på ihvertall, sjelden man får tatt portrettbilder etter man er ferdig med videregående. :icon_razz:
Søta Skrevet 2. oktober 2005 #10 Skrevet 2. oktober 2005 Si til henne at du gjerne vil betale for frisøren for henne - om hn vil fikse håret hos frisør da... Du må jo spør om dette før du bestiller time. Ikke alle forlovere vil sette opp håret - min ville bare klippe seg og derfor betale for dette selv. Jeg kjøpte et smykke som jeg gav henne når hun hentet meg på dagen. Mannen min gav en eller annen spesiell lighter til sigarer, den gav han til forloveren en gang i løpet av bryllupsfesten.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 jeg har spurt henne hun vil sitte opp håret,hun var forlover i fjor også og var kjempe fin med oppsatt hår.
Lassie Skrevet 2. oktober 2005 #12 Skrevet 2. oktober 2005 Takk for tips ang. bilde - da er det kanskje lurt å droppe ramme, ja. Hadde ikke tenkt på at de kanskje føler de må henge opp bildet da, jeg. Regnet nemlig med at de fleste ikke ville henge opp, men kanskje sette det en annen plass. Men da tror jeg jammen vi skal droppe rammen!
Catzy Skrevet 2. oktober 2005 #13 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg ga min forlover et armbånd, i frisørsalongen på bryllupsdagen. Hun ville ikke sette opp håret, så det var jo greit. Hun kommer også til å få bilde av oss alle fire, men jeg tror jeg dropper innramming. Når det gjelder brudgommen, så hadde det ikke demret for ham at han skulle gi sin forlover noen gave. Tror menn er litt dårligere på å tenke at det hadde vært koselig. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå