Skorpion72 Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei Vi skal gifte oss neste sommer, og skal holde alt selv. Tenkte derfor kanskje jeg skulle lage forretten og desserten selv. Er det noen her som gode forslag til dette? Må være ganske greit å lage, blir ca 40 - 50 gjester. Men samtidig skal det være litt flott, hvis dere skjønner. Håper på mange gode ideèr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 8. oktober 2002 #2 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har dessverre ikke noen gode ideer til deg, men jeg bare lurer på om du er sikker på at du skal gjøre det selv? Jeg hadde ikke hatt mulighet til å tenke på maten oppi alle de andre forberedelsene til mitt bryllup, og var glad for at andre tok seg av den biten,ja. Bare en liten tanke :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. oktober 2002 #3 Del Skrevet 8. oktober 2002 Forrett: Carpacchio !!! Parma-skinke overstrødd med parmesan ost og med et følge av honningmelon. Skivene med parmaskinke skal være tynne. Grønne blader av et visst slag hører også med. Husker ikke helt hva vi hadde, men tror det var løpestikke. Dessert : Creme brulee!!! Nydelig! En slags sør-Euopeisk karamellpudding, sier mange. Men jeg synes det er vulært å sammenlikne disse.... (creme brulee er mer kremet og litt brent sukker på toppen med et dekorativt jordbær!) (tror du kan søke på oppskriften flere steder på nettet,- de har den også et sted på matforumet tror jeg) Dette er både godt og flott :D Lykke til ! Hilsen Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. oktober 2002 #4 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei hei! Vi gjorde det også på denne måten; lagde forrett og dessert selv. Vel, vi fikk noen til å gjøre det for oss da. Neppe så veldig smart å skulle stå for det helt alene, men folk bidrar gjerne vil jeg tro. (Hjelper til jeg også om du skulle ha behov for det. ) Til forrett hadde vi blomkålsuppe. Vi fikk utrolig mye gode tilbakemeldinger på dette, for dette var liksom ikke så standard som skinke og melon eller rekecocktail. Til dessert hadde vi ostekake. Vi hadde 3 kaker til 40 personer, og dette var kjempegreit å servere. Som pynt hadde vi ripsklaser. Det ble innmari lekkert og innmari lettvint. Vi sparte utrolig mye penger på akkurat dette, så kan man klare å lage det selv er det en stor fordel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #5 Del Skrevet 8. oktober 2002 Vi hadde til forrett: tunfisksalat med røkelaks til dessert hadde vi vaniljeis med lune multer.. Men da dere skal lage selv må det jo gjøres på forhånd. HVa med karamellpudding?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå