Gå til innhold

sexpartner(e)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at mange sier at jeg har sexpartner og kun det. Men er ikke relasjonen som er oppstått mellom to individer langt mer?

Regner med det er smil, støtte og omsorg i bilde. Og kanskje langt flere elementer.

Så hvordan kan en samtale være mellom to sexpartnere? 

Eller er det såkalte tidsklemma som spiller inn?

Har du mer relasjon utover enn det som defineres som sexpartner?

🙂

Anonymkode: bb44d...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk at dagens unge er bedre og flinkere til å si det som det er, at de av og til treffer noen for sex, og hvor det er avtalt at det ikke er noe mer. Vil tro at man snakker om helt vanlige ting de også: hva du gjør, hva du har studert, hvor man er i fra og lignende...

Anonymkode: 6fee9...6e6

Skrevet

Jeg har vært kjæreste, eller venn, med alle mine sexpartnere. Så samtaler var enkelt, og vi pratet om alt mulig rart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Merker at mange sier at jeg har sexpartner og kun det. Men er ikke relasjonen som er oppstått mellom to individer langt mer?

Regner med det er smil, støtte og omsorg i bilde. Og kanskje langt flere elementer.

Så hvordan kan en samtale være mellom to sexpartnere? 

Eller er det såkalte tidsklemma som spiller inn?

Har du mer relasjon utover enn det som defineres som sexpartner?

🙂

Anonymkode: bb44d...a4e

Helt klart enig med deg... En sexpartner er mere enn et individ, og de blir ofte kalt elsklingen min😍 Alle skal føle seg like elsket, både før og etter sex, noen ganger ringer jeg dem og spør om hvordan det går. Jeg er meget takknemmelig for sexen vi har sammen, humor brukes, men jeg kan også være seriøs å ta ansvar hvis det trengs... Jeg synes den atmosfæren av totalopplevelsen er så spennende og deilig... jeg gir bestandig 100% for nytelse og at sex i skal være hyggelig, koselig og trivelig. Fyfasan så godt jeg sover om natten, når jeg vet at kvinnen er 100% fornøyd. Og ikke minst glad jeg ikke har brent noen broer. Gjensynsgleden er bestandig høy🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...