AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Kjæresten min gjennom 2,5 år slo brått opp med meg i sommer. Etter 2 måneder fra hverandre utvekslet vi noen meldinger og bestemt oss for å møtes for å snakke sammen. Det er nå 3 uker siden og vil har vært sammen hver dag, sovet sammen hver natt. Jeg har fått vite i løpet av disse ukene at han var utro mot meg de siste ukenw av forholdet med en ny kollega. Han hadde ikke ligget med henne, men de hadde etablert en flørtete og seksuell tone, kjørte sammen til og fra jobb og planla å møtes privat for å ta en øl. Han slo opp med meg for å kunne ta steget videre med henne. Jeg visste ikke dette da han og jeg begynte å møtes igjen så jeg er ganske knust av det hele. Han hadde avsluttet med henne samme dag som han kom til meg for å snakke sammen. Han har bestilt timer hos legen sin for å få timer hos psykolog eller dps fordi han mener at dette behovet for bekreftelse fra andre kommer av å bli neglisjert emosjonelt av sine foreldre. Jeg støtter han i dette og ønsker å gi dette en sjanse videre nå så lenge han jobber med seg selv. Problemet er at fra forrige uke har denne kollegaen nektet å fortsette på avdelingen der hun tidligere har jobbet, og bedt spesifikt om å fått jobbe på avdelingen der kjøresten min er. Hun har lagt en genser han hadde glemt hos henne på plassene hans, dynket i hennes parfyme.. Jeg forstår ikke hvorfor hun BER om å bli flyttet til hans avdeling når han har avsluttet med hennes. Er hun bare ute etter å ødelegge nå? Anonymkode: 502e5...46e 2
Cuntzilla Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Tja, om de har hatt en romanse et par måneder og han bare avslutter veldig brått, så kan det vel være hun ikke er helt over han. Han virker også vinglete, så kan godt være hun tenker hun kan få han tilbake? De startet jo forholdet imens dere to var sammen, så du ses kanskje ikke på som verdens største hindring. Om hun - eller det vil si egentlig han - gjør deg usikker, så kan det være du skal be han bytte jobb. Jeg synes faktisk man kan stille det kravet når partner har vært utro med kollega. 13
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Hun tenker kanskje at det er sjans om å få han tilbake? Synes det er veldig fint at han skal til psykolog for å jobbe litt med seg selv😊 Anonymkode: db26a...6e8 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kjæresten min gjennom 2,5 år slo brått opp med meg i sommer. Etter 2 måneder fra hverandre utvekslet vi noen meldinger og bestemt oss for å møtes for å snakke sammen. Det er nå 3 uker siden og vil har vært sammen hver dag, sovet sammen hver natt. Jeg har fått vite i løpet av disse ukene at han var utro mot meg de siste ukenw av forholdet med en ny kollega. Han hadde ikke ligget med henne, men de hadde etablert en flørtete og seksuell tone, kjørte sammen til og fra jobb og planla å møtes privat for å ta en øl. Han slo opp med meg for å kunne ta steget videre med henne. Jeg visste ikke dette da han og jeg begynte å møtes igjen så jeg er ganske knust av det hele. Han hadde avsluttet med henne samme dag som han kom til meg for å snakke sammen. Han har bestilt timer hos legen sin for å få timer hos psykolog eller dps fordi han mener at dette behovet for bekreftelse fra andre kommer av å bli neglisjert emosjonelt av sine foreldre. Jeg støtter han i dette og ønsker å gi dette en sjanse videre nå så lenge han jobber med seg selv. Problemet er at fra forrige uke har denne kollegaen nektet å fortsette på avdelingen der hun tidligere har jobbet, og bedt spesifikt om å fått jobbe på avdelingen der kjøresten min er. Hun har lagt en genser han hadde glemt hos henne på plassene hans, dynket i hennes parfyme.. Jeg forstår ikke hvorfor hun BER om å bli flyttet til hans avdeling når han har avsluttet med hennes. Er hun bare ute etter å ødelegge nå? Anonymkode: 502e5...46e Er du helt sikker på at alt han sier er sant? Anonymkode: 45e26...e9f 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Det jeg reagerer mest på, er at han prøver å få deg til å tro at du er syk, at du trenger psykolog og dps. Psykolog ok, men dps er for mer alvorlig problemer og man blir medisinert selv om vi kaller det medisinfri behandling. Hvorfor vil han ha deg dit? Sliter du såpass, eller er det han som får deg til å tro at du sliter for at du reagerer på normale ting. Uansett, den der situasjonen at hu har bytta avdeling, er ikke ok. Her er det mye ugler i mosen. Først og fremst fra din forhenværende. Dump. Anonymkode: 116d2...839
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg reagerer mest på, er at han prøver å få deg til å tro at du er syk, at du trenger psykolog og dps. Psykolog ok, men dps er for mer alvorlig problemer og man blir medisinert selv om vi kaller det medisinfri behandling. Hvorfor vil han ha deg dit? Sliter du såpass, eller er det han som får deg til å tro at du sliter for at du reagerer på normale ting. Uansett, den der situasjonen at hu har bytta avdeling, er ikke ok. Her er det mye ugler i mosen. Først og fremst fra din forhenværende. Dump. Anonymkode: 116d2...839 Lol glem det, det var HAN som skulle til dps ja. Sorry Anonymkode: 116d2...839 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg reagerer mest på, er at han prøver å få deg til å tro at du er syk, at du trenger psykolog og dps. Psykolog ok, men dps er for mer alvorlig problemer og man blir medisinert selv om vi kaller det medisinfri behandling. Hvorfor vil han ha deg dit? Sliter du såpass, eller er det han som får deg til å tro at du sliter for at du reagerer på normale ting. Uansett, den der situasjonen at hu har bytta avdeling, er ikke ok. Her er det mye ugler i mosen. Først og fremst fra din forhenværende. Dump. Anonymkode: 116d2...839 HAN skal til psykolog. Før du reagerer, les HI. Anonymkode: 8e411...07d 1
Gjest Inanna Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Er du sikker på at dette er rette tiden å bli sammen igjen på da? Det blir jo en ganske stor belastning for deg med alt dette styret og usikkerheten. Du må først og fremst tenke på deg selv opp i alt dette. Selv om kjæresten din har tilknytnings vansker så trenger du ikke å finne deg i all verdens, det skal ikke gå på bekostning av deg. På det lille du skriver her vil jeg si at det ikke virker som kjæresten din er klar for å ha en fast relasjon til noen akkurat nå, men han er trolig redd for å være alene og søker derfor bekreftelse hos alt og alle. Jeg ville rådet deg til å avslutte dette forholdet til han har vert i behandling og vet hva han vil, om dere begge ønsker å bli sammen igjen da så vet du med trygghet at det er deg han vil være med og ikke bare tar til takke med i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 Jeg var i en lignende situasjon og løsningen for oss ble at han tok en prat med henne for å gi henne en klar og tydelig beskjed om at det var meg han ønsket og at han bad henne om å respektere valget hans, og alt dette mens han hadde lydinnspilling på telefonen sin slik at jeg fikk høre hele samtalen fra A til Å. Dersom det hadde dukket opp noe der som tydet på at det han hadde fortalt meg ikke var sant, hadde jeg ikke blitt sammen med han igjen. Heldigvis gikk det så bra som det kunne og det hjalp meg enormt med å bygge opp tilliten til han igjen. Anonymkode: 18fee...ab6 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 2,5 år kastet bort for en random dame? Emosjonelt neglisjert av foreldre?😂😂 Løp og se deg ikke tilbake. Det blir ikke like kult når du kaster bort 2,5 år til av livet på den dusten der. Kanskje sittende igjen med et barn, fordi han synes Tina fra Egon var mer spennende enn deg. Anonymkode: 5f132...625 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 Jeg tror det beste er om du bare kommer deg bort fra han, ts. Virker som han er den type fyr som stadig er søkende etter noe mer, og det vil bare gå veldig hardt utover deg selv. Du fortjener bedre! Anonymkode: 93116...9c2 9
got2go Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 Jeg ville aldri ha fortsatt med denne fyren ts! Gå nå før du blir viklet inn i et forhold fullt av usikkerhet, drama og løgner. Klarer du virkellig å stole på denne fyren? 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #13 Skrevet 30. september 2021 Han holder deg jo på gress til han finner noe bedre (han trodde det var henne, men det var kanskje ikke full klaff). Jeg hadde ikke tatt han tilbake... det er jo tydelig at han kommer til å fortsette. Ikke utsett deg selv for et slikt kaos. Anonymkode: 1511f...238 8
Hulderen Skrevet 30. september 2021 #14 Skrevet 30. september 2021 Det eneste positive her, er at fyren var så ryddig at han gjorde det slutt med deg før han hoppet i køya med den andre. Det er redelig. Men jeg ville ikke tatt ham tilbake når han fant ut at gresset på andre siden ikke var grønnere likevel. Du er ikke et sikkerhetsnett som han kan bruke som han finner det for godt. Å skylde på foreldrene sine er bare patetisk. 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #15 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var i en lignende situasjon og løsningen for oss ble at han tok en prat med henne for å gi henne en klar og tydelig beskjed om at det var meg han ønsket og at han bad henne om å respektere valget hans, og alt dette mens han hadde lydinnspilling på telefonen sin slik at jeg fikk høre hele samtalen fra A til Å. Dersom det hadde dukket opp noe der som tydet på at det han hadde fortalt meg ikke var sant, hadde jeg ikke blitt sammen med han igjen. Heldigvis gikk det så bra som det kunne og det hjalp meg enormt med å bygge opp tilliten til han igjen. Anonymkode: 18fee...ab6 Så kan han jo si hva han vil så fort lydopptaket liksom er over. Anonymkode: 45e26...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #16 Skrevet 30. september 2021 hun vil ha mer kuk Anonymkode: b59cd...024 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #17 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han hadde ikke ligget med henne, men de hadde etablert en flørtete og seksuell tone, kjørte sammen til og fra jobb og planla å møtes privat for å ta en øl. Dette. Hahaha, er man så naiv, fortjener man ikke bedre. Anonymkode: b56f3...d29 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg synes det er flott at han vil jobbe med dette, men det er viktig at han kommer til rett behandler. Anbefaler «The human magnet» og «What happened to you.» Jeg har vært som ham. Jobbet mye med meg sjøl og har funnet ut hvorfor jeg er som jeg er. Anonymkode: 14422...798
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 Du er på vei til å vikle deg inn i ett videre forhold med usikkerhet. Skal love deg dette ikke blir enkelt. Fint om han søker hjelp, men råder deg å ikke gå «all in» med han igjen. Jeg har opplevd det samme. Jeg slet med tillit i lang tid og det er ikke verd det… Anonymkode: 04f74...a3b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå