AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Frem til nå har jeg kjent at det buler ut, men i dag er den helt flat😨 Hva kan ha skjedd? Anonymkode: 1b634...079
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Du har hvert oppblåst. Altså magen har ikke kommet ennå. Anonymkode: 3695a...aa0 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Jepp, du har vætt oppblåst. Det var luft frem til nå. Babykulen kommer nok straks frem Anonymkode: 9f197...833 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Jeg har tydelig kjent at bulen har vært på en side og så en annen, så jeg synes det er rart om det er luft som flytter seg sånn, men da er det vel det da😂 Anonymkode: 1b634...079
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tydelig kjent at bulen har vært på en side og så en annen, så jeg synes det er rart om det er luft som flytter seg sånn, men da er det vel det da😂 Anonymkode: 1b634...079 Helt normalt 🙂 Hvis du ikke er veldig overvektig, så kan du legge deg på ryggen og faktisk kjenne livmora under fingrene ved å stryke litt hardt nedpå magen. Jeg kunne det fra uke 10, like over skambeinet. Den var steinhard, og kjennes som en kant, for eksempel slik skambeinet også kjennes som en kant når du presser ned ved det. Jeg fulgte med på den hver dag for å passe på at det vokste mellom kontrollene fram til magen kom i sånn uke 27 🙈 Jeg var veldig engstelig, da jeg hadde mistet flere ganger tidligere. Det er jo slik jordmor/lege måler symfysemålet (eller hva det heter), så det er fullt mulig for deg også å kjenne det, vil jeg tro 🙂 Anonymkode: e5b2a...869
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 I uke 20 var magen min helt flat hver morgen og oppblåst hver kveld i begge mine svangerskap. Anonymkode: 28d8c...d7f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har tydelig kjent at bulen har vært på en side og så en annen, så jeg synes det er rart om det er luft som flytter seg sånn, men da er det vel det da😂 Anonymkode: 1b634...079 I uke 20 er babyen like stor som en banan. Det er normalt å ha avføring i tarmene som er like stor som det, så ikke så rart om du føler at magen flytter på seg i løpet av en dag eller uke. Anonymkode: 9f197...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå