Gå til innhold

Slette tidligere sexpartnere fra snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mann her.

Holder det kortest mulig.

Jeg har nå vært i et forhold i 6 måneder med ei jente.

har kjent nå at det er ubehagelig å ha masse tidligere sexpartnere på snapchat nå siden jeg er i et fast forhold.

har lyst til å slette alle disse damene, for meg selv og for min partner.

hvordan skal jeg gå frem med slettingen? Skal jeg kontakte alle og enhver? Skal jeg forklare de i detalj på hvorfor jeg sletter? Eller skal jeg bare slette de uten å si ifra?

Anonymkode: 58dbe...1ef

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sletter bare uten å si i fra, du har vel uansett ikke hatt kontakt med de på de sels siste månedene uansett?

Anonymkode: d2dab...db3

• Liker 22
Skrevet

De merker ikke nødvendigvis at de er slettet, de får ikke noe beskjed og du ligger fremdeles på deres venneliste som normalt, de kan vel til og med sende en snap men da står det "venter" eller noe under. 

Du må blokkere for å forsvinne helt fra listene deres og for at de ikke skal ha mulighet til å sende snap til deg.

Jeg synes det er litt vel dramatisk å kontakte alle og enhver, men om det er noen du snapper litt med så kanskje ikke bare forsvinn, bare si at du har kjæreste og vil slette gamle sexpartnere, så skjønner jo folk den.

Anonymkode: 2fa61...c11

• Liker 5
Skrevet

Slett i vei, trenger ikke si noen ting. 

Anonymkode: c468c...2d0

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor må du ta farvel? Er det for å ha døra på gløtt sånn at hvis det blir slutt så kan du løpe rett tilbake? Bedre å gå all-in med hun nye, du får alltids tak i dem.

Anonymkode: 5caa6...1f5

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei, mann her.

har kjent nå at det er ubehagelig å ha masse tidligere sexpartnere på snapchat nå siden jeg er i et fast forhold.

hvordan skal jeg gå frem med slettingen? Skal jeg kontakte alle og enhver? Skal jeg forklare de i detalj på hvorfor jeg sletter? Eller skal jeg bare slette de uten å si ifra?

Skulle vært flere som deg 

Anonymkode: c7c51...035

• Liker 14
Skrevet

Nei jeg ønsker ikke å ta farvel for å holde døra på gløtt for å ha backup. Det er totalt uinteressant, og jeg er helt enig med deg, ingen problem med å finne seg noe nytt så det er ikke det jeg frykter.

Jeg tenker at selv om jeg bor i Oslo, hvor du kan treffe noen og aldri treffe de igjen, så ønsker jeg å avslutte på en god måte, Norge er et lite land, alle kjenner noen som kjenner noen. Jeg ønsker ikke å levne alle disse damene uten en forklaring. Ønsker ikke å være en Ghoster.

Jeg er over 30 år. Jeg ønsker å oppføre meg som en ekte mann og ikke takle ting som et barn.

Kvinneguiden, hvis noen her mener at jeg bør gi de en forklaring, hva bør jeg ta med?

• Liker 1
Skrevet

Men jeg antar at du ikke har hatt kontakt/ligget med disse på 6mnd? Har det vært uvanlig med sporadisk kontakt før? Ikke sikkert de har stussa over det i det hele tatt, bare tenkt at livet går videre 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe mer kontakt enn hva jeg vil kalle uskyldig kontakt på snapchat. 

Uskyldig kontakt: Jeg legger ut noe på snap story. Tidligere sexpartnere kommenterer, og jeg kommenter hyggelig tilbake.

Har aldri tatt kontakt med de og oppmuntret til samtale eller hatt noen onde hensikter. Har tenkt å være 100% tro til min nåværende partner.

Alle som har snapchat vet at om det står venter til en du sender snap til så vet man at man har blitt "slettet" eller "Ghostet"

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg har vært 100% tro siden jeg møtte min nåværende partner.

Nei jeg merker åpenbart at her er det mange som ønsker at jeg skal komme tilbake, derfor føler jeg også for å gi en forklaring før jeg sletter

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei, mann her.

Nei, du gjør ingenting, det er relasjoner du vil få behov ved senere anledning. Hvis du sletter så mister du verdifull kontakt. Men du kan vel la være å bruke snapchat en tid fremover?

Anonymkode: 5a9f6...e73

Skrevet
Loddepus skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke hatt noe mer kontakt enn hva jeg vil kalle uskyldig kontakt på snapchat. 

Uskyldig kontakt: Jeg legger ut noe på snap story. Tidligere sexpartnere kommenterer, og jeg kommenter hyggelig tilbake.

Har aldri tatt kontakt med de og oppmuntret til samtale eller hatt noen onde hensikter. Har tenkt å være 100% tro til min nåværende partner.

Alle som har snapchat vet at om det står venter til en du sender snap til så vet man at man har blitt "slettet" eller "Ghostet"

Men ghosting handler jo om å dumpe noen man dater eller har noe på gang med ved å ignorere dem.

Hvis du sletter en person på Facebook du knapt husker hvem er eller en på snapchat som du pulte for tre år siden og ikke har snakket med siden omtrent, så har du ikke ghostet dem.

Det vil tvert imot bare være jævlig rart og en smule overdramatisk å melde fra om at de blir slettet.

Og vi kvinner skjønner jo at det handler om at du har fått deg kjæreste om vi merker det, jeg har blitt slettet på FB og tenker jo bare at javel, der fikk han seg en sjalu dama ja. Men tar det ikke personlig eller noe.

Anonymkode: 2fa61...c11

• Liker 6
Skrevet
Loddepus skrev (13 minutter siden):

Jeg ønsker å oppføre meg som en ekte mann og ikke takle ting som et barn

Lol, er vel ingen som bryr seg om du avslutter kontakt (sletter) med tidligere sexpartnere. Hvordan tro du det var før SoMe?

''Hei du, jeg hadde sex med deg for 2 år siden, og vi har jo ikke pratet siden da, men vil bare fortelle deg at jeg har funnet ei jeg er i fast forhold med?''

Du tror du skylder tidligere sexpartnere å gi de en forklaring? LOL. 

Anonymkode: 2d3d0...0a4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hei, mann her.

Hvis det er jenter du ikke har kontakt med er det jo bare å slette. Det er jo ikke noe problem

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt enormt overrasket om en tidligere flamme kontaktet meg for å si at han hadde kjæreste, og derfor slettet meg fra SoMe. 

Det blir litt sånn, OK, jeg hadde ikke tenkt å prøve meg uansett, så hvorfor forteller du meg dette?

Skrevet

Såklart, alle tidligere sexpartnere som det ikke er noe særlig kontakt med, har jeg slettet uten å si ifra noe om, jeg forstår at de ikke har noe interesse av å få noe forklaring.

Dette gjelder de damene som fortsetter å ha kontakt med MEG, de som VISER signal på at de er ikke ferdig med meg. De som hver uke forstår at jeg er i et forhold, men fortsatt kommenter bilder jeg legger ut osv.

Skrevet
Loddepus skrev (4 timer siden):

Såklart, alle tidligere sexpartnere som det ikke er noe særlig kontakt med, har jeg slettet uten å si ifra noe om, jeg forstår at de ikke har noe interesse av å få noe forklaring.

Dette gjelder de damene som fortsetter å ha kontakt med MEG, de som VISER signal på at de er ikke ferdig med meg. De som hver uke forstår at jeg er i et forhold, men fortsatt kommenter bilder jeg legger ut osv.

Det er bare å slette. De vet at du er i et forhold da, men respekterer det ikke. Ingen noenlunde oppgående person har problem med å forstå hvorfor du sletter. Det at man ikke kan slette, er bare en unnskyldning for å holde kontakt, og mange bruker akkurat den unnskyldningen. 

Anonymkode: a0b0a...8de

• Liker 6
Skrevet

Okei, men da kommer jeg bare til å slette alle, takk kvinneguiden!

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med kjæreste og lykke til:smilyblomst:

• Liker 2
Skrevet
Loddepus skrev (8 timer siden):

Nei jeg ønsker ikke å ta farvel for å holde døra på gløtt for å ha backup. Det er totalt uinteressant, og jeg er helt enig med deg, ingen problem med å finne seg noe nytt så det er ikke det jeg frykter.

Jeg tenker at selv om jeg bor i Oslo, hvor du kan treffe noen og aldri treffe de igjen, så ønsker jeg å avslutte på en god måte, Norge er et lite land, alle kjenner noen som kjenner noen. Jeg ønsker ikke å levne alle disse damene uten en forklaring. Ønsker ikke å være en Ghoster.

Jeg er over 30 år. Jeg ønsker å oppføre meg som en ekte mann og ikke takle ting som et barn.

Kvinneguiden, hvis noen her mener at jeg bør gi de en forklaring, hva bør jeg ta med?

Send snap, " sletter deg nå pga seriøst forhold, ha det godt framover." Se at snappen er åpnet, da sletter og blokkerer du.  Ute av syne ute av sinn, på en hyggelig måte. Føles SÅ godt ❄🙏👍

Anonymkode: b1d97...c6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...