AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Var på et kjøpesenter forige uke, måtte på do og når jeg kom inn der så satt det en barn ( ca 5 år) og gråt og ropte på mor, han var ferdig og måtte tørkes. Jeg tisset og mens jeg vasket hender kom den en mann ut i fra en annen bås og sa den gutten har sittet der og ropt i minst 5 minutter alt. Jeg jobber med barn og er vandt med og tørke barn så mitt første instinkt var og be den andre mannen stå der så jeg fikk tørket barnet i andre sitt påsyn, stakarn satt der å grein. Men samtidig ville jeg ikke pga ikke mitt barn, ikke et barn jeg har annsvar for og vet ikke selv hvordan jeg ville reagert om noen gjorde det med mitt barn. Den andre mannen gikk for å få de til å rope opp mor på senteret men etter 7-8 minutter hadde det enda ikke kommet noen så jeg fikk en som kom innom til å hente en vakt, vakta kom og jeg forklarte situasjonen og gikk der i fra. Tenkt på dette en uke nå. Anonymkode: 0a569...398
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Jeg tror ikke det er lett å gjøre riktig i denne situasjonen. Men tenker at det å tørke ett fremmed barn man ikke kjenner kan være å tråkke over en grense. Hvertfall små barn. Tror jeg ville funnet moren. Ett lite tips er å finne nr til mor i klærene. De fleste merker jo klær med navn og nummer. Ville ringt henne. Anonymkode: c567e...d0b 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Det verste her er jo at et lite barn satt alene uten foreldre i nærheten. En femåring kan forresten tørke selv. Om det ikke blir kjempebra, så er ikke det krise i en slik situasjon. Jeg hadde nok hjulpet med å gi papir og sagt at barnet skulle forsøke selv. Så hadde vi gått sammen ut for å finne mamma. Gitt beskjed når jeg fant henne. Anonymkode: 3c8b3...6ef 7
Perelandra Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg