AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Del Skrevet 30. september 2021 Hei,jeg skal være forlover og lurer på hva som er passelig å gi i gave. Vi har kjent hverandre siden vi var små. Det blir et lite bryllup og de ønsker seg penger. Anonymkode: ea8b5...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg har gitt 1000 kr fra hver av oss (altså 2000 kr hvis jeg kom sammen med mannen) til de jeg har vært i bryllup hos. Alle jeg har vært i bryllup hos har vært nære venner eller søskenbarn jeg har vokst opp med. Hvis du har hatt mye utgifter som forlover kan du kanskje gi litt mindre Anonymkode: b3ccd...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg tenker et sted mellom 1000 og 1500, men det avhenger om du har god økonomi eller er student, om du har mange utgifter til bryllupet osv Jeg fikk totalt 1000 av mine to forlovere, og det syns jeg var mye siden begge er studenter. Anonymkode: 1fcdb...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå