Gå til innhold

Skade egne barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er tredje natten jeg ligget våken. 
Har fått vite at ei dame jeg vet godt hvem er har misbrukt sine barn seksuelt sammen med mannen sin. 
Barna bor i fosterhjem. Mor og far er nettopp blitt dømt begge to. 
Jeg klarer ikke forstå at en mamma kan gjøre noe slikt mot barna sine, eller barn generelt. 
Det eneste jeg er glad for er at barna bor i fosterhjem, att de er blitt hørt og at disse jævlene skal sitte inne i en del år. 
Hva får folk til å skade egne barn?

Anonymkode: ed796...17c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangel på empati og omsorgsfølelse. 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Mangel på empati og omsorgsfølelse. 

Ja, det tror jeg også. Samtidig er jo naturen slik at vi skal føle morsinstinkt for å beskytte barnet vårt. 
Tror foreldre som gjør slikt mot egne barn har hatt en fæl barndom, mangel på omsorg/ kjærlighet, blitt misbrukt selv etc. Disse folkene vil jo alltid være samfunnets tapere. At en far velger å misbruke barn er grusomt. Men som mor selv, kan ikke fatte og begripe hva som skjer i Mammahjertet til ei mor som gjør noe slikt?? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det tror jeg også. Samtidig er jo naturen slik at vi skal føle morsinstinkt for å beskytte barnet vårt. 
Tror foreldre som gjør slikt mot egne barn har hatt en fæl barndom, mangel på omsorg/ kjærlighet, blitt misbrukt selv etc. Disse folkene vil jo alltid være samfunnets tapere. At en far velger å misbruke barn er grusomt. Men som mor selv, kan ikke fatte og begripe hva som skjer i Mammahjertet til ei mor som gjør noe slikt?? 

Jeg synes det er ufattelig. Er utsatt for omsorgssvikt selv og vokste opp i fosterhjem. Kunne aldri falt meg inn gjøre noe med barna, vil jo beskytte dem mot alt vondt. ❤️

Er så groteskt at slik skjer i par også, hvorfor stopper ikke den ene den andre? Hva i alle dager er det som skjer? 

Anonymkode: 4721a...ea6

• Liker 3
Skrevet

Jeg er selv utsatt for omsorgssvikt og er selv blitt mamma. 

For meg er det ufattelig å utsette barna sine for slikt. Hva foregår i hodene på disse folka? Slike mennesker fortjener ikke et liv i frihet, for sjansen er stor for at de gjør det igjen. 

Anonymkode: 74c3e...2c8

• Liker 3
Skrevet

Huff, stakkars barn 💔 

Det må jo være noe skikkelig galt med disse menneskene. Jeg personlig tror at slike folk som disse foreldrene vil aldri bli trygge oppegående mennesker som er verdt å ha i samfunnet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er tredje natten jeg ligget våken. 
Har fått vite at ei dame jeg vet godt hvem er har misbrukt sine barn seksuelt sammen med mannen sin. 
Barna bor i fosterhjem. Mor og far er nettopp blitt dømt begge to. 
Jeg klarer ikke forstå at en mamma kan gjøre noe slikt mot barna sine, eller barn generelt. 
Det eneste jeg er glad for er at barna bor i fosterhjem, att de er blitt hørt og at disse jævlene skal sitte inne i en del år. 
Hva får folk til å skade egne barn?

FY FANEN!!! Blir helt kvalm!!!!! Hvordan i h... kan noen gjøre barna noe så ondt.. De skal være klippet i livet.. Ikke djevelen selv 😭😭 Må være noe riv ruskende gale i hodet på de folka!!!

Anonymkode: 7f2b6...a3c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble utsatt for grovt seksuelt misbruk av min far, og fysisk mishandling, min mor var fullstendig klar over hva min far gjorde, så hun holdt på med fysisk og psykisk mishandling. 

Jeg er selv mor, og husker så godt da datteren min var baby, og den overveldende kjærligheten, sterkere enn noe annet, som jeg hadde, og har for henne. Og da tenkte jeg at dette kan umulig mine foreldre ha følt for meg. For med den sterke kjærligheten for barna, så gjør man jo alt man kan, for at de skal ha det veldig bra. Og er det en ting jeg er stolt av, så er det hvor god mor jeg ble. 

Anonymkode: ef760...581

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg ble utsatt for grovt seksuelt misbruk av min far, og fysisk mishandling, min mor var fullstendig klar over hva min far gjorde, så hun holdt på med fysisk og psykisk mishandling. 

Jeg er selv mor, og husker så godt da datteren min var baby, og den overveldende kjærligheten, sterkere enn noe annet, som jeg hadde, og har for henne. Og da tenkte jeg at dette kan umulig mine foreldre ha følt for meg. For med den sterke kjærligheten for barna, så gjør man jo alt man kan, for at de skal ha det veldig bra. Og er det en ting jeg er stolt av, så er det hvor god mor jeg ble. 

Anonymkode: ef760...581

Så forferdelig trist å høre hvordan du vokste opp :( Så utrolig bra at du er stolt av den mor du ble. Heldige barnet ditt som har en flott mor som deg :)

Anonymkode: 7f2b6...a3c

• Liker 1
Skrevet

Jeg begriper faen ikke hvordan man kan gjøre sånt mot sine egne barn? Det kjæreste man har! Barn generelt! Og ikke innse hvor forbanna syk man er?! Hadde ikke klart å styre meg hadde jeg sittet i samme rom med noen som hadde gjort noe sånt mot egne barn eller andre barn, og jeg er en ganske sindig person ellers. Men akkurat der hadde jeg hatt store problemer med å styre meg. 

jeg kjenner et løvetannbarn, og hun har kommet seg opp og frem her i livet tross en helt grusom barndom. Mamma har hun også blitt ❤️ 

Jeg håper og tror det vil gå bra med desse barna ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: 0e9f3...be4

Skrevet

For meg er det totalt ufattelig at slikt går an. Men jeg tror at slike mennesker enten er født med store emosjonelle mangler og manglende moralsk kompass, eller de har blitt sånn grunnet ting de selv har blitt utsatt for i barndommen. Uansett så er det en form for patologi involvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...