AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Halla. Har akkurat kommet i kontakt med ei ny vennine gjennom ei felles vennene. Vi passer overhodet ikke sammen, Hu drukner meg i meldinger om alt mulig meningsløst, skjønner at hun prøver og få igang en samtale, men har dessverre ikke følelser. Så til spørsmålet, hvordan kan jeg skremme henne vekk? Anonymkode: d1c7d...7f5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Er du mann? Bare si du gamer, er innvandringsmotstander, vaksinemotstander og for tradisjonelle kjønnsroller. Det burde få ho vekk. Anonymkode: de165...4b1 4
Doktor Dyregod Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Halla. Har akkurat kommet i kontakt med ei ny vennine gjennom ei felles vennene. Vi passer overhodet ikke sammen, Hu drukner meg i meldinger om alt mulig meningsløst, skjønner at hun prøver og få igang en samtale, men har dessverre ikke følelser. Så til spørsmålet, hvordan kan jeg skremme henne vekk? Anonymkode: d1c7d...7f5 Hvorfor må du skremme hu vekk? Kan du ikke bare være ærlig å si at du ikke kommer til å få noe følelser?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Bare vær ærlig og si at du dessverre ikke er interessert. Null problem. Anonymkode: c3637...c9c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Jeg liker en fyr som er utro, sier n.. ordet, gamer, fester, ikke vil møtes og har merkelige interesser. Liker han likevel, selv om jeg forstår interessen er på 0-punktet og jeg har bedre alternativer. Så her er det direkte som gjelder. Anonymkode: d531b...922 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå