AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Anbefaler dere å se den, det ligger en på Tv2 Sumo og, hvis dere ikke har sett de ennå. Britney var så flott jenta før de la hun inn. Når jeg ser på bilder av hun i dag, så ser hun herjet ut, litt dratt som narkomane i ansiktet. Tror dere det er all medisin hun er blitt tvungen å ta i alle år pga vergemålet? Greit man blir eldre, men denne jenta er ikke til å kjenne igjen! Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Hun er jo bipolar Anonymkode: ceec7...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er jo bipolar Anonymkode: ceec7...f5d Men det er vel overdreven medisinering, har nok gjort alt verre Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Hun har vært under et langt grusomt vergemål, proppet inn med medisiner som sikkert har påvirket henne. Hun har også blitt eldre så det kan være en kombo. Ugjennkjennelig er hun derimot ikke. Anonymkode: b86c9...ecd 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Hørte nettopp på TMZ podcasten om Britney og rettssaken i dag. De sier at vi egentlig ikke vet det vergemålet vet- hvordan psyken hennes er. Visstnok blir hun evaluert hver 6 måned, og TMZ mener at faren hennes redda livet hennes på begynnelsen av det hvor han ble vergen hennes. Den gangen ble det sakt at hun aldri ville komme ut av det igjen på grunn av psyken hennes. Det er forvirrende å høre de forskjellige sidene. Av en eller annen grunn så mener hvertfall TMZ at de (faren og teamet) har hjulpet henne, og jeg har også hørt Dr Drew (TV host) si det samme. Det er også en helt forferdelig stalker hun hadde, som har blitt en veldig aktiv del av vergemålet også, så det er mye rart der! Noen mener at denne stalkere har manipulert faren hennes, og hun prøvde å gjøre det samme mot Lindsey Lohan blant annet. Det interessante som TMZ fokuserer på, er om vergemålet vil bli droppa helt uten en ny psykisk evaluering, som var det Britney forespurte, eller om hun må bli evaluert igjen. Mye mulig at vi fortsatt ikke får vite hva som egentlig "feiler" henne fordi alt det blir holdt privat. Anonymkode: dcd75...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Hun må være den vakreste jeg vet om❤️ Synd hun slet psykisk og ble gjort til latter Anonymkode: 1d9ac...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 Synes hun holder seg godt til å være 40, jeg😊 Anonymkode: 66e5c...aa4 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Helt klart resultatet av alt stresset og misbruket hun har holdt ut. ❤️ Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun har vært under et langt grusomt vergemål, proppet inn med medisiner som sikkert har påvirket henne. Hun har også blitt eldre så det kan være en kombo. Ugjennkjennelig er hun derimot ikke. Anonymkode: b86c9...ecd Ja stakkars jente. Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes hun holder seg godt til å være 40, jeg😊 Anonymkode: 66e5c...aa4 Ja det gjør hun 🙂🙌🏻 Anonymkode: 2e3ad...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes hun holder seg godt til å være 40, jeg😊 Anonymkode: 66e5c...aa4 Ja 😃🙌🏻 Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hørte nettopp på TMZ podcasten om Britney og rettssaken i dag. De sier at vi egentlig ikke vet det vergemålet vet- hvordan psyken hennes er. Visstnok blir hun evaluert hver 6 måned, og TMZ mener at faren hennes redda livet hennes på begynnelsen av det hvor han ble vergen hennes. Den gangen ble det sakt at hun aldri ville komme ut av det igjen på grunn av psyken hennes. Det er forvirrende å høre de forskjellige sidene. Av en eller annen grunn så mener hvertfall TMZ at de (faren og teamet) har hjulpet henne, og jeg har også hørt Dr Drew (TV host) si det samme. Det er også en helt forferdelig stalker hun hadde, som har blitt en veldig aktiv del av vergemålet også, så det er mye rart der! Noen mener at denne stalkere har manipulert faren hennes, og hun prøvde å gjøre det samme mot Lindsey Lohan blant annet. Det interessante som TMZ fokuserer på, er om vergemålet vil bli droppa helt uten en ny psykisk evaluering, som var det Britney forespurte, eller om hun må bli evaluert igjen. Mye mulig at vi fortsatt ikke får vite hva som egentlig "feiler" henne fordi alt det blir holdt privat. Anonymkode: dcd75...ffa Jeg håper de ikke tar en ny evaluering , men lar ho få fred nå! Og tar de som er skyld i alt! Anonymkode: 2e3ad...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #13 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hørte nettopp på TMZ podcasten om Britney og rettssaken i dag. De sier at vi egentlig ikke vet det vergemålet vet- hvordan psyken hennes er. Visstnok blir hun evaluert hver 6 måned, og TMZ mener at faren hennes redda livet hennes på begynnelsen av det hvor han ble vergen hennes. Den gangen ble det sakt at hun aldri ville komme ut av det igjen på grunn av psyken hennes. Det er forvirrende å høre de forskjellige sidene. Av en eller annen grunn så mener hvertfall TMZ at de (faren og teamet) har hjulpet henne, og jeg har også hørt Dr Drew (TV host) si det samme. Det er også en helt forferdelig stalker hun hadde, som har blitt en veldig aktiv del av vergemålet også, så det er mye rart der! Noen mener at denne stalkere har manipulert faren hennes, og hun prøvde å gjøre det samme mot Lindsey Lohan blant annet. Det interessante som TMZ fokuserer på, er om vergemålet vil bli droppa helt uten en ny psykisk evaluering, som var det Britney forespurte, eller om hun må bli evaluert igjen. Mye mulig at vi fortsatt ikke får vite hva som egentlig "feiler" henne fordi alt det blir holdt privat. Anonymkode: dcd75...ffa Du vet at tmz og far Spears har en eller annen form for avtale. Hvor tmz rett og slett er et talerør for Jamie. Og at mye av det faktisk ikke er sant, og det motsatte av hva som står i rettsdokumentene? For en del av de dokumentene er offentlig tilgjengelig. Skal du ha noe informasjon om Britney så i det minste oppsøk hva som helst annet enn tmz. Skulle ikke forundre meg om de også får en smekk på lanken... Anonymkode: e9ed4...8be 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg har ikke sett dokumentaren, men må si, etter å fulgt henne på Insta, at jeg undrer meg om hvordan hennes psykiske helse er i dag. Mye rart hun legger ut. Det siste lettkledde bilder. Anonymkode: 924dc...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 Hun har jo en godt trent stram kropp så det er jo bare ansiktet som bærer preg av å ha blitt eldre, men det skjer jo hos oss som ikke er popstjerner også. Hun er mye i solen og det gir jo også rynker +mye stress over mange år. Synes det er flott at hun ikke er unormalt stram i ansiktet etter laseroppstramming/ansiktsløftning som alle amerikanske kjendiser er. Anonymkode: b4434...337 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke sett dokumentaren, men må si, etter å fulgt henne på Insta, at jeg undrer meg om hvordan hennes psykiske helse er i dag. Mye rart hun legger ut. Det siste lettkledde bilder. Anonymkode: 924dc...fcd Ja jeg har tenkt det samme Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun har jo en godt trent stram kropp så det er jo bare ansiktet som bærer preg av å ha blitt eldre, men det skjer jo hos oss som ikke er popstjerner også. Hun er mye i solen og det gir jo også rynker +mye stress over mange år. Synes det er flott at hun ikke er unormalt stram i ansiktet etter laseroppstramming/ansiktsløftning som alle amerikanske kjendiser er. Anonymkode: b4434...337 Ja, det er bra. Men det gjør meg så leit å se hun så trist 😔 Anonymkode: 2e3ad...ad2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 Ikke til å kjenne igjen? Det er hun da. Anonymkode: 415ec...fe8 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 Jente? Det er snakk om en voksen kvinne. Anonymkode: 00bd4...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 Hvis man ha litt peil, så er det ikke vanskelig å se at hun er meget syk. Og hallo, dama er rundt 40 år. Ikke rart hun ikke ser ut som i år 2000 lenger. Anonymkode: 70286...8b6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå