Byssanlull Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Jeg har hatt store komplekser for kroppen min etter ex-kjæresten min kalte meg stygg og feit daglig. Jeg har gått hos psykolog og blitt enig om hvilken vekt jeg skal ha. Jeg er normalvektig, men veier meg flere ganger daglig. Jeg har nå fått meg en snill, men litt for sjalu mann. For noen uker siden da jeg åpnet postkassa lå det en lapp hvor det stod navnet mitt og er en feit hore. Jeg ble livredd. Senere har jeg funnet lignende lapper i bagen med treningstøy og i bilen. Jeg blir redd av dette og helt satt ut. Jeg kan ikke gå til politiet. Vet ikke hvem det er. Må jeg bare lære meg å leve med det?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Umiddelbar tanke er at det er eksen din som fortsetter trakasseringen. Men, jeg vet også at noen sjalu folk kan gjøre lignende for å teste kjæresten. Anonymkode: f230e...358 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Selvsagt kan du gå til politiet selv om du ikke vet hvem det er. Politiet har erfaring med å etterforske, og kan forsøke å hjelpe deg. Anonymkode: 6f7c5...6ee 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Denne har jeg lest før...,. Anonymkode: 6de68...016 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Tja...hvem har tilgang til bilen og baggen din.....kjæresten..? Kjøp deg et lite spy -kamera og monter i bilen, ta kontroll over situasjonen. https://www.spyshop.no/skjult-kamera Anonymkode: 3a8bb...98e 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne har jeg lest før...,. Anonymkode: 6de68...016 Men, den gangen var det vel på hobbytingene... Anonymkode: aac11...e8b 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Særlig. Anonymkode: 7ad36...1f1 3
Byssanlull Skrevet 29. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Umiddelbar tanke er at det er eksen din som fortsetter trakasseringen. Men, jeg vet også at noen sjalu folk kan gjøre lignende for å teste kjæresten. Anonymkode: f230e...358 Jeg tror ikke det kan være eksen fordi han bor i en annen by. Postkassene er inne i bygningen og jeg har ikke noe uvennskap med naboene. Lappene har jeg funnet i bagen når jeg har vært på treningssenteret og en lapp på gulvet i bilen som kan ha falt ut av bagen. Det at det står at jeg er feit gjør vondt og jeg har gått til psykolog for å snakke om kroppen min. Mannen min tror det er eksen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 Byssanlull skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke det kan være eksen fordi han bor i en annen by. Postkassene er inne i bygningen og jeg har ikke noe uvennskap med naboene. Lappene har jeg funnet i bagen når jeg har vært på treningssenteret og en lapp på gulvet i bilen som kan ha falt ut av bagen. Det at det står at jeg er feit gjør vondt og jeg har gått til psykolog for å snakke om kroppen min. Mannen min tror det er eksen. Hvordan ser lappene ut? Hva med de som ligger i postkassen? Skrevet med penn? Frimerker? Anonymkode: c6492...681
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #10 Skrevet 29. september 2021 Selvfølgelig kan du ta dette med politiet! Det er ikke din jobb å finne ut hvem som skriver disse lappene, det er politiets jobb! Anonymkode: 220a7...b8c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 Byssanlull skrev (5 timer siden): Jeg har gått hos psykolog og blitt enig om hvilken vekt jeg skal ha. Har du og en psykolog blitt enige om hvor mye du skal veie? Vel... Anonymkode: c628a...69e
_popcorn_ Skrevet 30. september 2021 #12 Skrevet 30. september 2021 Ryddet for brukerangrep. _popcorn_, mod
Cuntzilla Skrevet 30. september 2021 #13 Skrevet 30. september 2021 Byssanlull skrev (10 timer siden): Jeg tror ikke det kan være eksen fordi han bor i en annen by. Postkassene er inne i bygningen og jeg har ikke noe uvennskap med naboene. Lappene har jeg funnet i bagen når jeg har vært på treningssenteret og en lapp på gulvet i bilen som kan ha falt ut av bagen. Det at det står at jeg er feit gjør vondt og jeg har gått til psykolog for å snakke om kroppen min. Mannen min tror det er eksen. Vanskelig å tro på at historien er sann, men jeg liker å løse mysterier på melkekartongen, jeg. Jeg tror gjerningsmannen er din mann. Du skriver at han er veldig sjalu, og han vet også om historien din med eksen og om dine komplekser. Mulig han til og med har blitt tiltrukket av deg for at du er så sårbar, psykopater elsker sånne som deg som de kan kontrollere og frata makt og selvfølelse og alt. Ved å trykke deg ned og gi deg komplekser så sørger han for at du aldri vil forlate han for noen andre. Har han blitt ekstra sjalu i det siste over noe, er det kommet en ny mann i livet ditt på et vis? 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #14 Skrevet 30. september 2021 Cuntzilla skrev (1 time siden): Vanskelig å tro på at historien er sann, men jeg liker å løse mysterier på melkekartongen, jeg. Jeg tror gjerningsmannen er din mann. Du skriver at han er veldig sjalu, og han vet også om historien din med eksen og om dine komplekser. Mulig han til og med har blitt tiltrukket av deg for at du er så sårbar, psykopater elsker sånne som deg som de kan kontrollere og frata makt og selvfølelse og alt. Ved å trykke deg ned og gi deg komplekser så sørger han for at du aldri vil forlate han for noen andre. Har han blitt ekstra sjalu i det siste over noe, er det kommet en ny mann i livet ditt på et vis? Enig med deg. Anonymkode: aac11...e8b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 Veldig få har tilgang til en treningsbag. Du låser den inn i garderobeskapet regner jeg med? Jeg fikk frastjålet sokker av alle ting fra treningsbaggen min på Videregående, men der var det mulig å komme seg inn i klasserommet via vinduet. Og har skjønt siden at mange synes sokker er spennende. Men det var ikke på et treningssenter. Der jeg trener ville det være bortimot umulig å gjøre det du sier. Så må være gjort av noen som har tilgang til baggen din. Om de i tillegg har adgang til bilen din kan du ikke ha mer enn et par navn maks på blokka. Om du har med treningsbaggen på jobb og den står fremme kan det være en kollega. Men mann eller eksmann høres mest sannsynlig ut. Anonymkode: bde0d...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå