AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Vi er en vennegjeng. Har begynt å holde på med en av de, men vi har valgt å holde det hemmelig før vi faktisk finner ut om det er noe å satse på eller ei. I og med det, har jeg begynt å være enda mer oppmerksom på hans bestekompis, da det er viktig for meg å gå godt overens med hans venner. Kompisen er hans bestevenn, men også fyren som er midtpunktet i vennegjengen og han vi alle kjenner hverandre igjennom. Så jeg kjenner han jo godt jeg også. Men igjen, aldri noe nært forhold. Jeg har absolutt ikke flørtet med han. Men vært hyggelig i form for tjenester (kjøring ect), sagt ja til mer slike ting. Nå har han innrømmet til han jeg holder på med, at han liker meg… For en rotete situasjon Han jeg holder på med turte ikke si til kompisen sin at vi holder på, da vi hadde en avtale med å vente med å fortelle dette til gjengen Er dette min feil, han jeg holder på med eller kompisen sin feil? Eller oss alle? Kan det bli løst? Relasjonen til han jeg holder på med går kjempe bra, det er fortsatt tidlig, men vi har snakket om at dette går bra mellom oss, så er det både å bli gift og stifte familie på agendaen eller fremtidsplanen. (Uten å rushe selvfølgelig, men fremtidsplanene våres er helt like og vi er ganske så forelska) Anonymkode: 45171...c0b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Han du holder på med må ta det opp på nytt med kompisen sin, og si at han har en greie med deg allerede, men at dere har avtale om å holde det hemmelig. Noe som er ganske sært i utgangspunktet, men for all del. Anonymkode: 95814...615 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Siden dere virker å ha kommet ganske langt i prosessen, så må du fri typen din fra taushetsløftet, slik at han får ordnet opp i dette først, før dere går offentlig med forholdet. Ikke overtenk, vennskap overlever. Spennende med hemmeligheter, men det blir ofte klabb. Anonymkode: b3cf6...02e 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Minner om en jeg var sammen med, det var mye lettere å gjøre det slutt,sa han, hvis ingen visste det... Vil du ha det sånn, eller er det han typen som vil dette? Anonymkode: 7eee3...52c 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Minner om en jeg var sammen med, det var mye lettere å gjøre det slutt,sa han, hvis ingen visste det... Vil du ha det sånn, eller er det han typen som vil dette? Anonymkode: 7eee3...52c Det er mest jeg som vil ha det sånn 🙈 ts Anonymkode: 45171...c0b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Så drama. Han kunne jo bare sagt det med en gang. Kompisen bør si det, for det er hans bestevenn. Eller du kan si det. Samma det. Bare si det. Anonymkode: d8195...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mest jeg som vil ha det sånn 🙈 ts Anonymkode: 45171...c0b Hvorfor det? Selvsagt blir det surr når ting skal hemmeligholdes, kompisen hans skjønner jo selvsagt ikke at du et mye mer hyggelig og oppmerksom på han, fordi du styrer med bestevennen hans. Han tar det jo naturlig nok som ekstra oppmerksomhet fra deg, ergo interesse. Anonymkode: 324b5...5ba 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Selvsagt blir det surr når ting skal hemmeligholdes, kompisen hans skjønner jo selvsagt ikke at du et mye mer hyggelig og oppmerksom på han, fordi du styrer med bestevennen hans. Han tar det jo naturlig nok som ekstra oppmerksomhet fra deg, ergo interesse. Anonymkode: 324b5...5ba Ja vet, det alt ble litt uheldig. Jeg ønsker ikke å fortelle til alle jeg kjenner hvem jeg har sex med heller da, føler det er en mer privat sak før jeg kan si høyt til alle at «vi holder på!» ts Anonymkode: 45171...c0b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja vet, det alt ble litt uheldig. Jeg ønsker ikke å fortelle til alle jeg kjenner hvem jeg har sex med heller da, føler det er en mer privat sak før jeg kan si høyt til alle at «vi holder på!» ts Anonymkode: 45171...c0b Men dere er jo forelska, vil det samme, etc. Hvorfor kan dere ikke bare si det? Synes det er litt dårlig gjort av deg, det virker jo som det er du som er hinderet for at han du holder på med kan si det til kompisen sin. Han burde i det minste få kunne si det til HAM, så han får kommet seg over deg så fort som mulig. Anonymkode: d8195...2f1 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 Når vet man egentlig sikkert nok at det er noe å satse på da? Dere er begge forelsket sier du, det burde være mer enn bra nok for de fleste. På tide å få sagt det nå så dere unngår å såre andre. Anonymkode: 0d89e...e78 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men dere er jo forelska, vil det samme, etc. Hvorfor kan dere ikke bare si det? Synes det er litt dårlig gjort av deg, det virker jo som det er du som er hinderet for at han du holder på med kan si det til kompisen sin. Han burde i det minste få kunne si det til HAM, så han får kommet seg over deg så fort som mulig. Anonymkode: d8195...2f1 Helt enig her! Han må bare innrømme det til kompisen og forklare så godt han kan. Hvor lenge har dere holdt på? Anonymkode: 06982...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå