AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Jeg har lyst til å anmelde eksen min for årevis med psykisk og fysisk vold og søke voldsoffererstatning for meg og barna, men vet ikke om jeg tør. Bør jeg? Anonymkode: b1b2a...15f
mannor Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lyst til å anmelde eksen min for årevis med psykisk og fysisk vold og søke voldsoffererstatning for meg og barna, men vet ikke om jeg tør. Bør jeg? Anonymkode: b1b2a...15f Ja, jo fortere jo bedre 1
Peppop Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Ja det bør du. Jeg gjorde det og skulle ønske de før meg også hadde gjort det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Få time hos politiet, de har folk som er spesielt utdannet for slikt og kan veilede deg videre. Der kan du også ta avgjørelsen hvorvidt du vil anmelde eller ikke, men ikke vent. Anonymkode: 18e7a...3b3 1
Silva Pluvialis Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Du kan også kontakte politiets støttesenter for kriminalitetsutsatte
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 JA! Viktig å si ifra. En jeg kjenner gjorde det. Alle sa det ville bli henlagt pga bevisets stilling. Men eksen hennes ble dømt til fengsel. Ikke gjør det pga pengene, men pga du vil ha rettferdighet og si ifra. Anonymkode: 978be...4bd 1
robot91 Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Hvor finner dere kvinner disse mannfolka?!
Peppop Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Du kan også ta kontakt med en advokat som kan støtte deg i dette. Det får du gratis i sånne saker.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Få time hos politiet, de har folk som er spesielt utdannet for slikt og kan veilede deg videre. Der kan du også ta avgjørelsen hvorvidt du vil anmelde eller ikke, men ikke vent. Anonymkode: 18e7a...3b3 Har dårlig erfaring. De kalte det «familiekonflikter», selv etter at jeg beskrev hvor grov volden var. Og så sa han «hvis det var så ille, hvorfor gikk du ikke bare?» Gjenferdet skrev (6 timer siden): Du kan også kontakte politiets støttesenter for kriminalitetsutsatte Det har jeg ikke hørt om. Jeg skal prøve å Google det. AnonymBruker skrev (5 timer siden): JA! Viktig å si ifra. En jeg kjenner gjorde det. Alle sa det ville bli henlagt pga bevisets stilling. Men eksen hennes ble dømt til fengsel. Ikke gjør det pga pengene, men pga du vil ha rettferdighet og si ifra. Anonymkode: 978be...4bd Jo, det blir pga pengene for en stor del. Jeg har utviklet ptsd etter forholdet og er syk og bekymret for framtiden. Mulig det ikke er en «edel» nok grunn. robot91 skrev (5 timer siden): Hvor finner dere kvinner disse mannfolka?! Spør du meg? På en helt vanlig studentfest. Peppop skrev (24 minutter siden): Du kan også ta kontakt med en advokat som kan støtte deg i dette. Det får du gratis i sånne saker. Har en advokat, men kan jeg starte hos henne? Ikke politi først og få advokat utnevnt? Men vet ikke om jeg tør. Vi har barn sammen. Ikke lyst å ødelegge noe. Anonymkode: b1b2a...15f
Peppop Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har dårlig erfaring. De kalte det «familiekonflikter», selv etter at jeg beskrev hvor grov volden var. Og så sa han «hvis det var så ille, hvorfor gikk du ikke bare?» Det har jeg ikke hørt om. Jeg skal prøve å Google det. Jo, det blir pga pengene for en stor del. Jeg har utviklet ptsd etter forholdet og er syk og bekymret for framtiden. Mulig det ikke er en «edel» nok grunn. Spør du meg? På en helt vanlig studentfest. Har en advokat, men kan jeg starte hos henne? Ikke politi først og få advokat utnevnt? Men vet ikke om jeg tør. Vi har barn sammen. Ikke lyst å ødelegge noe. Anonymkode: b1b2a...15f Ja du kan begynne hos advokaten også tar advokaten din kontakt med politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå