Gå til innhold

Hva skjer på et meklingsmøte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forlatt mannen og lurer på dette.

Anonymkode: 59bc9...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skal avtale samværet til barna om dere ikke har den klar alt. Er den klar kan dere skrive under og få meklingsatesten tilsendt i posten.

Anonymkode: 2aa8a...66d

Skrevet

Man møter opp, diskuterer eventuelle problemstillinger ifht barnas bosted, samvær og mulige konflikter. Dere kan få flere timer ved f.eks høyt konfliktnivå.

Så får dere en meklingsattest som bekrefter at en eller begge har møtt til mekling.

Anonymkode: 8f454...b22

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Dere skal avtale samværet til barna om dere ikke har den klar alt. Er den klar kan dere skrive under og få meklingsatesten tilsendt i posten.

Man må fysisk møte på kontoret for å få meklingsattest.

Anonymkode: 6ae1d...c85

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja

Anonymkode: 5c8f9...4f0

Skrevet

Dama møter opp og mottar meklingsattest og går. Brev om rettssak kommer en uke senere i posten. 

Skrevet

Man møter og diskuterer samvær og bosted, greit å ha avgjort dette på forhånd så slipper dere å sitte der å diskutere med en tilskuer. Tror vi brukte 10 minutter for vi hadde ordnet og diskutert alt på forhånd. 

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Dama møter opp og mottar meklingsattest og går. Brev om rettssak kommer en uke senere i posten. 

Brev om rettssak? Det heter søksmål! Dette burde du vite! Du den der eder og gallen du skal spy ut over alt! 

Men hva forventer du når mannen ikke møter til mekling??? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Brev om rettssak? Det heter søksmål! Dette burde du vite! Du den der eder og gallen du skal spy ut over alt! 

Men hva forventer du når mannen ikke møter til mekling??? 

Jeg tenkte at jeg ikke skulle kommentere dette fordi du går til personangrep, men jeg tar et unntak her. 

https://barnerettsbloggen.no/nar-han-eller-hun-ikke-møter-til-mekling/

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er jo en selvfølge at man må møte personlig på meklingsmøte. Men attesten får du tilsendt i posten, behøver ikke møte flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...