AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Er sammen ei dame som konstant setter meg og forholdet vi har i et dårlig lys, mobber meg mens vi er sammen med andre, kalte meg dum på hyttetur, lar familien hennes angripe meg uten at hun griper inn, spør om hun ser hva som skjer og hun sier at det ikke skjer. Jeg har gitt henne beskjed om at jeg går om hun ikke endrer seg. Det er 6 år siden jeg ba om at hun måtte endre seg, og vi er på det 9 året sammen. Hun liker ikke å henge med familien sin selv, og hun elsker at jeg får skylda for at vi ikke er der nok. Selv om jeg sier at hun må dra så ofte hun har mulighet, men jeg gidder ikke å bli med lengre. Føler meg fanget. Anonymkode: ef044...4e1
Aase G Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Dette er ikke bra! Hvorfor er du der fortsatt? 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Dump. Anonymkode: 76576...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er sammen ei dame som konstant setter meg og forholdet vi har i et dårlig lys, mobber meg mens vi er sammen med andre, kalte meg dum på hyttetur, lar familien hennes angripe meg uten at hun griper inn, spør om hun ser hva som skjer og hun sier at det ikke skjer. Jeg har gitt henne beskjed om at jeg går om hun ikke endrer seg. Det er 6 år siden jeg ba om at hun måtte endre seg, og vi er på det 9 året sammen. Hun liker ikke å henge med familien sin selv, og hun elsker at jeg får skylda for at vi ikke er der nok. Selv om jeg sier at hun må dra så ofte hun har mulighet, men jeg gidder ikke å bli med lengre. Føler meg fanget. Anonymkode: ef044...4e1 Les og eventuelt skriv i denne tråden og få råd og hjelp: Anonymkode: 3453e...aac 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Aase G skrev (27 minutter siden): Dette er ikke bra! Hvorfor er du der fortsatt? Vet ikke, hun har vel knekt meg såpass psykisk at jeg er handlingslammet. Anonymkode: ef044...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet ikke, hun har vel knekt meg såpass psykisk at jeg er handlingslammet. Anonymkode: ef044...4e1 Blogg: psykopati og kjærlighet. Der får du svar, du må bryte traumebåndet. Anonymkode: 7d4a1...31a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå